به گزارش خبرگزار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، سرهنگ یدالله جهان تاب با اشاره به پیش‌بینی ترافیک فوق‌العاده سنگین در محورهای شمال گفت: از ۲۵ اسفندماه اجرای طرح نوروزی در دستور کار مأموران پلیس قرار خواهد گرفت.

وی افزود: این روزها اجرای طرح زمستانه در دستور کار قرار دارد که همکاری خود مسافران و دیگر سازمان‌ها به اجرای درست طرح، کاهش تصادفات و سواحل و همچنین تسهیل در عبور و مرور کمک خواهد کرد.

رئیس پلیس‌راه مازندران با هشدار نسبت به‌احتمال ریزش، رانش و سقوط بهمن در محورهای کوهستانی استان، گفت: تأکید ما به رانندگان پرهیز از ترددهای غیرضروری است.

سرهنگ جهان‌تاب افزود: رعایت فاصله طولی و قوانین، پرهیز از سرعت و سبقت و حرکات مخاطره‌آمیز و پرهیز از توقف‌های غیرضروری در محورهای شمال به‌ویژه مناطقی که در با تابلو هشدار مشخص‌ شده، ضرورت دارد.

وی تصریح کرد: علاوه بر حضور مستمر پلیس‌راه در جاده‌ها برای آنالیز و تجزیه‌وتحلیل نیاز به همکاری سایر سازمان‌های مرتبط با امر ترافیک به‌ویژه راهداری، فرمانداری و شهرداری است که در بخش‌های خود پای‌کار باشند تا تصادفات کاهش یابد.

رئیس پلیس‌راه مازندران در پایان گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس‌راه مازندران به شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش‌شماره ۰۱۱ به‌طور شبانه‌روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام