شهر خبر

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان:

نمی‌توانیم وارد بورس شویم / زورمان به صدا و سیما نمی‌رسد

نمی‌توانیم وارد بورس شویم / زورمان به صدا و سیما نمی‌رسد

آبادان- مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: با شرایطی که این باشگاه دارد فعلا شرایط ورود به بازار بورس را نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، جهانگیر کی شمس ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در باشگاه گلستان آبادان برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون اقدام خاصی از طرف شورای ورزش شهر ندیدیم.

وی با بیان اینکه باید موضوعی که مردم آبادان به آن عشق دارند را پرورش دهیم، افزود: از هر پیشنهاد سازنده‌ای استقبال می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان ادامه داد: تبلیغات محیطی خودشان درصد مشخص می‌کنند؛ در فوتبال ما همه چیز عجیب است.

کی شمس عنوان کرد: قانونگذار خوب عمل می‌کند و مثلاً از آلمان الگوبرداری می‌کنند و انتظار دارند آن را در آبادان اجرا کنند. آنجا آلمان است و اینجا آبادان و باید زیرساخت این شهر مانند آلمان آماده باشد.

زورمان به صدا و سیما نمی‌رسد

وی تصریح کرد: اگر هزینه تبلیغات تلویزیونی به ما بدهند سالیانه ۳۰۰ میلیارد تومان سهم ما می‌شود ولی زورمان به صدا و سیما نمی‌رسد.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: باید مطالبات تیم‌های ورزشی محقق شود. دیوان محاسبات باید به این موضوع را رسیدگی کنند. اجرای صحیح قوانین کشور باید توسط دیوان پیگیری شود.

کی شمس بیان کرد: باید سطح مطالبه‌گری را افزایش دهیم و از رسانه‌ها انتظار داریم این موضوع را از طریق رسانه پیگیری کنند.

نمی‌توانیم وارد بورس شویم / زورمان به صدا و سیما نمی‌رسد

وی بیان کرد: باید برای همه تیم‌ها نگاه متوازن وجود داشته باشد و انتظار می‌رود احترام، عزت و پاسخگویی برای همه تیم‌ها یکسان باشد.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان اظهار کرد: تیم‌های استقلال و پرسپولیس ۱۰۰ درصد دولتی هستند و همه پیگیر کار آنها هستند ولی از نظر قانونی نفت آبادان ۸۵ درصد دولتی هستند و همه دستگاه‌های نظارتی روی آبادان متمرکز هستند ولی نمی‌دانم چرا چنین نگاهی برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس وجود ندارد که این موضوع اجحاف است.

فوتبال ایران ناعادلانه است

کی شمس اضافه کرد: این موضوعات زیبایی‌های فوتبال را از ما می‌گیرند. همه چیز فوتبال ایران ناعادلانه است.

وی با بیان اینکه قانون جاده دو طرفه است و نباید یک طرف بسته شود، توضیح داد: برای برنامه هفتم تا فرصت است نمایندگان این قانون را اصلاح و یا حذف کنند.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان تاکید کرد: سومین تیم نفتی وضعیت خوبی ندارد و نباید چهارمین تیم، آبادان باشد.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان بیان کرد: قانونی وجود دارد که حتی به عنوان مثال مدیرعامل منطقه آزاد اروند و سایر مسئولان بیایند در هیأت مدیره باشگاه نفت باید در چارچوب عمل کنند.

کی شمس در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان تمدید می‌شود، توضیح داد: علیرضا منصوریان با روحیه خاصی که دارد واقعاً پای کار است و محبوبیت خاصی دارد. برای تمدید هم باید بررسی‌های خود را همچون منابع مالی انجام دهیم.

نمی‌توانیم وارد بورس شویم

وی در پاسخ به این سوال که آیا نفت آبادان بورسی می‌شود، بیان کرد: بحث بورس فقط برای استقلال و پرسپولیس مطرح است و در فرابورس بردند و تا زمانی که ما دارایی نداشته باشیم نمی‌توانیم وارد فرابورس شویم زیرا اموال متعلق به وزارت نفت است.

نمی‌توانیم وارد بورس شویم / زورمان به صدا و سیما نمی‌رسد

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با اشاره به موضوع ورود هواداران به ورزشگاه توضیح داد: دنبال این موضوع هستیم. دوربین‌ها، گیت‌ها، فروش بلیط و … را به روز آوری کردیم و اکنون امکان ورود ۳۰ درصد با توجه به شرایط فعلی داریم و به شدت این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

کی شمس در خصوص وعده‌های برخی مسئوالان برای کمک مالی به نفت آبادان اظهار کرد: هر کسی آمد روی دیوار ما یک یادگاری نوشت و رفت؛ با سعید محمد، دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور صحبت کردیم و گفتیم مبلغ اسپانسری از سال ۹۳ تاکنون ۱۰ میلیارد تومان است و با توجه به افزایش مبالغ نیازمند اصلاح است.

وی عنوان کرد: مقرر بود چهارشنبه هفته گذشته وی به آبادان سفر کند ولی گفتند کاری پیش آمده و بر سر تمرین می‌آیند ولی شرایط مهیا نشد و اعلام شد وی با خبرهای خوش می‌آیند.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان تصریح کرد: برای بنده مهم است سال آینده همین ۱۰ میلیارد تومان را می‌دهند یا ۲۰ میلیارد تومان؟