شهر خبر

راستینه در گفتگو با مهر:

وجود اسرائیل در منطقه مخرب است/ ضربه شست سپاه به رژیم صهیونیستی

وجود اسرائیل در منطقه مخرب است/ ضربه شست سپاه به رژیم صهیونیستی

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم کودک کش اسرائیل نشان داده است که وجودش در منطقه مخرب و تنش آفرین است.

احمد راستینه در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرارت‌های اخیر رژیم صهیونیستی و هدف قرار گرفتن «مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها»، اظهار داشت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، دوران بزن در رو تمام شده است.

وی بیان کرد: عرصه دفاع از منافع ملی به میزان اقتدار کشور بازمی‌گردد و هر چقدر قدرتمند شویم، منافع ملی ما در عرصه بین المللی قابل دفاع است. رژیم کودک کش اسرائیل نشان داده است که وجودش در منطقه مخرب و تنش آفرین است. این رژیم منافع کشورهای منطقه را به خطر انداخته و سبب فروپاشی روابط بسیاری از کشورها شده است.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سیاست‌های تفرقه افکنانه رژیم منحوس صهیونیستی باعث شده است که بسیاری از کشورهای اسلامی بدون دقت و توجه به نقش مخرب این رژیم باعث نارضایتی ملت‌های خود و ناپایداری امنیتشان شوند.

راستینه ادامه داد: رژیم صهیونیستی به دنبال توسعه پایگاه‌های تروریستی و جاسوسی خود در منطقه است و از هر جایی که بتواند به جمهوری اسلامی ایران ضربه می‌زند. آنان اخیراً و در یک اقدام مسبوق به سابقه دو نفر از پاسداران غیور انقلاب اسلامی را به شهادت رساندند و ما هم نشان دادیم که در برابر تهاجم، تهاجم خواهیم کرد و در برابر هر ضربه‌ای که به پیکره اسلام وارد شود، با قدرت واکنش نشان می‌دهیم. اگر دشمنان یک ضربه به ما بزنند، ما ضربات هولناکی به آنان وارد خواهیم کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هدف قرار گرفتن پایگاه‌های موساد در اربیل گوشه کوچکی از قدرت جبهه مقاومت بود. جبهه مقاومت امروز یک مجموعه گسترده‌ای از جریان‌های آزادی‌خواه، انقلابی و آماده مبارزه و دفاع از حقوق ملت‌های مسلمان و سایر کشورهای منطقه است.

وی ادامه داد: برای ما واقعاً تفاوتی بین کشورها وجود ندارد و آنچه برای ما به عنوان مرکزیت انقلاب اسلامی مهم است، دفاع از حقوق ملت‌هاست. آنچه در اربیل رخ داد، تنها یک ضربه شست کوچک از اقتدار مقاومت و سپاه پاسداران در برابر زیاده خواهی و توسعه طلبی رژیم صهیونیستی بود.

راستینه تاکید کرد: باید هسته‌های مقاومت در جهان شکل گیرد. امروز به برکت سال‌ها مجاهدت فرزندان جبهه مقاومت و در رأس آنان حاج قاسم سلیمانی، یک مجموعه مستمر و ممتدی از شبکه‌ها، گروه‌ها و جریانات انقلابی در سراسر جهان و به ویژه در منطقه شکل گرفته است. جوانان غیور، آزادی‌خواه و مبارز جبهه مقاومت در برابر زیاده‌خواهی رژیم اسرائیل ساکت نخواهند ماند و این اقدام سپاه هشداری به آنان بود که از کمین فرزندان انقلابی ما در امان نخواهند ماند.