به گزارش خبرگزاری برنا، اکرم الکعبی یکشنبه در این بیانیه تصریح کرده است: اقدام خانواده بارزانی در ماوا دادن به گروه‌های موساد صهیونیستی که دشمن عراق، ایران و ملت‌های منطقه است به هر طرفی این حق را می‌دهد که آنها را مورد هدف قرار داده و به حضور نامشروعشان پایان دهد.

الکعبی افزود: باید از وجود آنها (عوامل موساد) و حامیان پشت سر آنها سخن گفت نه از کسی که آنها را هدف قرار داد.

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء ادامه داد: آفرین بر دست‌های حیدری تان؛ همان طور که در کنار عراق برای دفع خطر داعش ایستادید امروز با عراق می‌ایستید تا خطر صهیونیست‌های اشغالگر را دفع کنید و پرده از وجود پنهان آنها در کشور عزیز ما کنار زدید؛ از شما متشکریم.

الکعبی در بخش دیگر این بیانیه، از پیشنهاد تشکیل کمیته تحقیق درباره حضور موساد در اقلیم کردستان عراق استقبال کرده و افزوده است: باید به این نکته توجه کرد که برای تحقق نتیجه مناسب غیر ممکن است که بارزانی و هواداران او یکی از طرف‌های کمیته تحقیق باشند زیرا او متهم و شریک این اتهام (مخفی کردن موساد در اقلیم کردستان) است بنابراین باید کمیته‌ای از جایگاهی بالاتر تشکیل شود که حاکمیت عراق را بر اربیل قوی‌تر کند و جلوی سرپیچی آن را بگیرد. این کمیته باید منصف و بی‌طرف و متشکل از طیف‌های مختلف باشد که بتواند وارد اربیل شود و به بازرسی و تجمیع ادله بپردازد تا تصمیم مناسب عراق را اتخاذ کند.

وی افزود: اگر چنین کمیته‌ای تشکیل شود ما ادله، مستندات، نام‌ها و پایگاه‌های موساد را در اربیل ارائه خواهیم کرد. حضور بعثی‌های صدامی، مقرها و اسامی دشمنان عراق که این خانواده (بارزانی) به آنها پناه می‌دهد را نیز خواهیم داد، اما اگر کمیته تحقیق بی طرف نباشد، تبدیل به ابزاری برای مخفی کردن صهیونیست‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/