به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  این مجموعه که تاکنون 69 قسمت از آن به تهیه‌کنندگی سلیم ثنایی و کارگردانی آرش معیریان از شبکه سه سیما پخش شده است، در نوروز نیز با حال و هوای کاملا نوروزی و شاد میهمان خانه مخاطبان این شبکه خواهد بود.

این سریال که در قالب طنز اجتماعی در حال پخش است و به مضامین اجتماعی و ترویج سبک زندگی ایرانی، اسلامی می‌پردازد در نوروز نیز به طور ویژه بر روی موضوعاتی از جمله دستگیری از نیازمندان، احسان و نیکی، پرداختن به امور خیر، برپا کردن رسم قدیمی گلریزان و احیای رسوم و فرهنگ ایرانی، اسلامی تأکید داشته و در این زمینه به فرهنگسازی خواهد پرداخت.

 همچنین برای آیتم‌های نوروز علاوه بر بازیگران فعلی این مجموعه همچون اردلان شجاع کاوه، شهره سلطانی، حسین رفیعی، علی صادقی، فرزانه سهیلی، سامان دارابی، امیرحسین صدیق و ... اسامی جدیدی نیز در لیست بازیگران مجموعه به چشم می‌خورد که تاکنون حضور پژمان بازغی، بیژن بنفشه‌خواه، رامین ناصرنصیر، آرش نوذری، نعیمه نظام دوست، سودابه ازقندی و مجید ترکمان در  این سریال قطعی شده و به این تعداد اضافه شده‌اند.

قابل ذکر است، یک تیم کارگردانی جدید نیز به منظور سرعت بخشیدن به روند تولید به سرپرستی شهاب عباسی به مجموعه اضافه خواهد شد که در امتداد با تیم قبلی یعنی آرش معیریان فعالیت می‌کند تا آیتم‌ها به موقع برای پخش نوروزی آماده شود.

یادآور می‌شود، سریال «پلاک 13» در حال حاضر هر شب حوالی ساعت 20 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام//