شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بیت کوین#آپارتمان#جوانی#ساله#۳۱۴#هزار#دلاری#خرید

جوانی ۲۳ ساله با بیت کوین آپارتمان ۳۱۴ هزار دلاری خرید

جوانی ۲۳ ساله با کمک سرمایه گذاری بلندمدت روی بیت کوین یک آپارتمان ۳۱۴ هزار دلاری خرید.

لوی نگو ین (Loi Nguyen) جوان ۲۳ ساله ساکن کوئینزلند، استرالیا، در سال ۲۰۱۷ با خرید چند صد دلار BTC، ETH و سهام سنتی برای اولین بار به عنوان یک سرمایه گذار به بازارهای مالی قدم گذاشت. پس از آن، علاقه او به ارزهای دیجیتال در حین تحصیل در رشته اقتصاد به اوج خود رسید.

وی با پیروی از استراتژی سرمایه گذاری میانگین هزینه دلاری (DCA)، در بحبوحه بازار نزولی ۲۰۱۸ به تنوع سبد دارایی های خود در ارزهای دیجیتال افزود.

از آنجایی که بازارهای سنتی در زمان شروع همه‌گیری کووید-۱۹ سقوط کردند، سرمایه‌گذاری‌های نگوین در ارزهای رمزنگاری شده از ارزش سبد سهام او بیشتر شد. در همین زمان بود که تمرکز او از بازارهای سنتی به سمت ارزهای رمزنگاری شده تغییر کرد و در نهایت توانست ۱ بیت کوین را طی چند ماه جمع کند.

این جوان در بازه زمانی نوامبر تا دسامبر ۲۰۲۱ (آبان تا دی) یعنی زمانی که بیت کوین به بالاترین حد خود یعنی ۶۹۰۰۰ دلار رسید با قصد خرید املاک و مستغلات، سرمایه گذاری های خود را نقد کرد و یک آپارتمان یک خوابه در بریزبن خریداری کرد که ۳۱۴۰۰۰ دلار (۴۳۰۰۰۰ دلار استرالیا) قیمت داشت. وی اکنون به عنوان متصدی امور بانکی به صورت تمام وقت با حقوق ۲۰۴۰۰ دلار استرالیا مشغول به کار است و معتقد است با این شرایط او هرگز نمی توانست به آرزوی خود جامه عمل بپوشاند.

 

 

منبع: آکادمی هلاکویی