شهر خبر

متفکر آزاد در جمع خبرنگاران:

موضوعات مربوط به پیشرفت هسته‌ای در جلسه غیرعلنی بررسی شد

موضوعات مربوط به پیشرفت هسته‌ای در جلسه غیرعلنی بررسی شد

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: همه حوزه‌های مربوط به پیشرفت هسته‌ای کشور که مدنظر نمایندگان بود، در جلسه غیرعلنی با رئیس سازمان انرژی اتمی کشور مورد بحث قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، روح‌الله متفکرآزاد عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیاتی از جلسه غیرعلنی امروز (یکشنبه ۲۲ اسفندماه) مجلس گفت: امروز در مجلس میزبان محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی کشور و معاون رئیس‌جمهور بودیم. آقای اسلامی در این جلسه در رابطه با پیشرفت‌های مذاکرات گزارشی را به نمایندگان مجلس ارائه داد و جزئیاتی از موضوعات مطروحه را بیان کرد.

متفکرآزاد تصریح کرد: بحث و تبادل نظرهای خوبی انجام شد، نمایندگان مجلس نیز نقطه نظرات خود را درباره موضوعات مختلف عنوان کردند و در مجموع بحث‌های خوبی انجام شد.

وی افزود: آقای قالیباف نیز در پایان نقطه نظرات نمایندگان و بحث‌های مطرح شده را جمع‌بندی کرد، امید است این جلسه به پیشبرد اهداف کشور و مردم کمک کند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارائه جزئیات بیشتر از جلسه غیرعلنی مجلس گفت: با توجه به اینکه مذاکرات در حال انجام است، به این میزان از گزارش‌ها اکتفا می‌کنیم، اما همه حوزه‌های مربوط به پیشرفت هسته‌ای کشورمان که مدنظر نمایندگان بود، در جلسه امروز مورد بحث قرار گرفت.

متفکر آزاد درباره زمان ارائه گزارش شورای نگهبان از بودجه ۱۴۰۱ به مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امید است طی یکی دو روز آینده این گزارش به مجلس برسد و پیشرفت‌هایی داشته باشیم، تلاش داریم تا پایان هفته با برگزاری جلسات، بودجه سال آینده را نهایی کنیم.