به گزارش برنا، خرید زمین و ملک همیشه جزو سرمایه گذاری های امن و بی ضرر بوده که بسیاری را به این سمت می کشاند که حتی شده یک زمین در یک جای کشور تهیه کنند.

سرمایه گذاری در زمین و ملک همیشه پر سود است اما مقدار این سود متفاوت است، گاهی چند درصد هم سود می کند و اگر درست زمین و مکان انتخاب شود چند برابر سود به جیبمان می رود.

کجا زمین بخرم؟

کجا زمین بخریم؟ بهترین زمین برای سرمایه گذاری در رشت + پارک جنگلی رشت + پینت بال جنگلی

 

شمال کشور همیشه برای سرمایه گذاری در حوزه زمین و ملک برای مردم جذابیت دارد و جزو برنامه های همه این است که روزی زمین، ویلا یا ملکی در شمال کشور خریداری کنند، اما سرمایه گذاری در شمال هم با همه جذابیتی که دارد از قانونی که بالاتر گفتیم مستثنی نیست. یعنی اگر انتخاب زمین در شمال هم با حساب و کتاب باشد می تواند سود را چند برابر کند.

برخی نقاط شمال رشد خود را کرده و سرمایه گذاری در آنجا سود کمی دارد و اکثرا افرادی در آنجا زمین، ویلا یا ملک می خرند که دنبال سود نیستند و فقط حضور در آن محل برای شان مهم است اما برخی نقاط دیگر هم چنان در حال رشد هستند.

یکی از شهرهای جذاب و دوسن داشتنی در شمال کشور رشت است. بسیاری دوست دارند در رشت ملک یا زمینی داشته باشند و شاید برای شان اینکه چقدر سود دارد مهم نباشد اما در همین شهر رشت هم اگر کمی جستجو کنیم به نقاطی می رسیم که در حال رشد هستند و خرید زمین در آنجا می تواند آینده درخشانی را برای شما رقم بزند.

بهترین زمین برای سرمایه گذاری در رشت

کجا زمین بخریم؟ بهترین زمین برای سرمایه گذاری در رشت + پارک جنگلی رشت + پینت بال جنگلی

به عنوان مثال یکی از زمین های جذاب برای سرمایه گذاری در شمال کشور و گیلان زمین روبروی پارک جنگلی رشت است. این زمین که به تازگی قطعه بندی شده در همان ابتدای کار بسیاری از قطعات آن به سرعت فروش رفتند.

بسیاری که هم به دنبال سرمایه گذاری هستند و سود برای شان مهم است و هم بودن نزدیک شهر زیبای رشت برای شان از درجه اهمیت زیادی برخوردار است برای خرید زمین زمین روبروی پارک جنگلی اقدام کرده اند.

البته همچنان چند قطعه از این زمین ها باقی مانده و اگر کسی بخواهد از این سرمایه گذاری جذاب عقب نماند می تواند با شماره 09190241057 به نام آقای یکتا تماس بگیرد تا بتواند در این منطقه زیبا سرمایه گذاری کند. حسین یکتا می‌تواند شما را برای یک سرمایه‌گذاری جذاب با آینده‌ای درخشان راهنمایی کند.

پینت بال جنگلی سراوان رشت

کجا زمین بخریم؟ بهترین زمین برای سرمایه گذاری در رشت + پارک جنگلی رشت + پینت بال جنگلی

این زمین روبروی پارک جنگلی رشت در فاصله 10 کیلومتری شهر زیبای رشت قرار دارد. پارک جنگلی که به دلیل داشتن پینت بال گردشگران زیادی را طی سال به خود می بیند. پینت بال سراوان رشت، اولین پینت بال جنگلی و روباز ایران است که با 2300 متر مساحت در فاز دوم پارک جنگلی سراوان رشت واقع شده است.

نوروز 1401 سفر به شمال کشور مخصوصا رشت زیبا می تواند هم سفر سیاحتی باشد و هم با پیگیری زمین های روبروی پارک جنگلی رشت تبدیل به سفر تجاری شود که می تواند این سفر را خاطره انگیزتر کند.

پایان پیام/