شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جمعیت رهپویان#مجمع تشخیص

حداد عادل: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب باید حفظ، تقویت و گسترش پیدا کند

حداد عادل: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب باید حفظ، تقویت و گسترش پیدا کند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ششمین کنگره سراسری جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: شورای ائتلاف باید حفظ، تقویت و گسترش پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، غلامعلی حدادعادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ششمین کنگره سراسری جمعیت  رهپویان انقلاب اسلامی که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار داشت: از کسانی هستم که از روز اول تاسیس جمعیت رهپویان که به عنوان یک جوانه جدید در فضای انقلاب شروع به کار کرد، با این تشکل آشنایی داشته و همیشه به این مجموعه به عنوان یک تشکل انقلابی نگاه کرده ام و مواضع اصولی این جمعیت در دفاع از انقلاب اسلامی را تحسین کرده ام.

وی افزود: در تشکل های متعددی که همه به خانواده انقلاب تعلق دارند، و همه ولایی و پیرو خط امام و رهبری هستند، باید همه بدانیم هیچ تشکلی به تنهایی نمی تواند در عرصه سیاسی موفقیتی حاصل کند

حدادعادل تاکید کرد:  ما اگر توفیقی داریم این توفیق در پرتو وحدت ما است، و این همان آرمانی است که در شورای ائتلاف دنبال می کنیم، و جمعیت رهپویان یکی از اضلاع ثابت و موثر این شورا تاکنون بوده و از این به بعد هم خواهد بود

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در ادامه تاکید کرد: پیروزی و موفقیت ما در گرو این است که بدانیم هیچ تشکلی در تنهایی موفق نخواهد شد.

حدادعادل با اشاره به این نکته که در کشوری که سرنوشت حکومت، چه ریاست جمهوری و چه مجلس و چه شوراهای شهر با رای گیری و نظر مردم معلوم می شود، باید با عنوان یک تشکل سیاسی در عرصه انتخابات ظاهر بشویم، اظهار داشت: باید یک ساز و کاری وجود داشته باشد که از یکسو به مردم برای معرفی نیروهای مناسب کمک کند و از بکسو دیگر به حکومت برای رسیدن به اهداف خودش کمک برساند.
وی با تاکید بر اینکه حتما به یک تشکل سیاسی نیاز داریم، افزود: در حال حاضر به برکت تلاش همه نیروهای دلسوخته انقلاب از جمله یاران ما در جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، شورای ائتلاف به لطف الهی در چند سال اخیر توانسته اعتماد بخش قابل توجهی از نیروهای به خودش جلب بکند و نامزدهای که برای مجلس و شورای شهر و حتی ریاست جمهور ی و مجلس خبرگان معرفی کرده، اکثریت توانسته اند که رای و نظر مردم را جلب بکنند.

حداد عادل تصریح کرد: شورای ائتلاف باید حفظ و تقویت و گسترش پیدا بکند و اقدامات این تشکل از نظر اجتماعی و سیاسی تعمیق پیدا کند و خودمان را برای صحنه های آینده باید آماده بکنیم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه به هیچ وجه نمی توانیم پیروزی یکی و دو سال گذشته را تضمینی برای پیروزی در آینده بدانیم، افزود: پیروزی آینده در گرو دو چیز است، اول عملکرد دولت، عملکرد مجلس، عملکرد شوراها و بعد سازمان یافتگی نیروهای انقلابی در یک شبکه گسترده وحدت بخش و جامعی که ما این شبکه را همان شورای ائتلاف می دانیم.

وی در پایان نیز ابراز امیداوری کرد که هم دولت، مجلس و شوراها در خدمت به مردم موفق باشند و شورای ائتلاف نیز در سازماندهی نیروهای انقلابی برای آینده گام های خوبی را بردارد.