شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سراسر کشور

سازمان اتکا یک سازمان کمک‌کننده به زنجیره تأمین غذایی کشور است

مدیر عامل سازمان اتکا گفت: سازمان اتکا یک سازمان کمک کننده به زنجیره تأمین غذایی کشور است و بهره مندی مردم سراسر کشور از محصولات آن حق همه است و بر این اساس ظرفیت تولید را برای دسترسی آحاد جامعه بیشتر کرده ایم.
خبرگزاری میزان - بنا به اعلام  روابط عمومی وزارت دفاع، مرتضی اعلمی با بیان اینکه این سازمان از ظرفیت بسیار مناسبی در خصوص تولید انواع مواد غذایی برخوردار است،گفت: به دنبال توسعه ظرفیت فروشگاهی به خصوص در مناطق محروم و مرزی هستیم و این مهم را با شتاب هر چه بیشتر دنبال خواهیم کرد.

مدیر عامل سازمان اتکا با بیان اینکه تا کنون تعداد فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا در سراسر کشور به بیش از یک هزارفروشگاه رسیده است، تصریح کرد: بسیاری از محصولات غذایی موجود در فروشگاه‌های اتکا از بستر و ظرفیت‌های این سازمان تهیه و تبدیل به محصول نهایی می‌شود.

وی افزود: سازمان اتکا یک سازمان کمک کننده به زنجیره تأمین غذایی کشور است و بهره مندی مردم سراسر کشور از محصولات آن حق همه است و بر این اساس ظرفیت تولید را برای دسترسی آحاد جامعه بیشتر کرده ایم.

وی با بیان اینکه در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا تنها محصول ایرانی ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: سازمان اتکا یک سازمان اصیل با دارایی‌های مولد است که با اتکا به ظرفیت‌های خود نه تنها تحریم‌های ظالمانه نظام سلطه را بی اثر کرده است بلکه این تحریم‌ها را تبدیل به فرصتی برای شکوفایی و بروز استعداد‌های خود در زمینه‌های مختلف تولیدات کشاورزی، دامپروری و صنعتی قرار داده است.
 
 

انتهای پیام/