به گزارش خبرگزاری برنا، محمد اسلامی جمعه شب در حاشیه جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سفر اخیر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران در راستای تعامل متقابل بود و تلاش ما این است که هرگز اجازه ندهیم دشمن با شیطنت و نفوذ صهیونیست‌ها به ایران اتهام بزنند.

وی در بخش دیگری به نقش و تاثیرگذاری ارزش‌های دفاع مقدس در نسل جدید انقلاب اشاره کرد و افزود: صفات، بینش و رویکرد مردم در دفاع مقدس موجب اقتدار کشور و پویایی نهال انقلاب اسلامی است.

رییس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه اردوهای کاروان‌های راهیان نور بهترین فرصت برای تبیین ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس در نسل جدید انقلاب است افزود: روز ملی راهیان نور از این جهت ارزشمند است که هرگز این مکتب به فراموشی سپرده نشود.

وی ادامه داد: تفکر انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس موجب شد به لطف الهی و به همت کسانی که در این دفاع و انقلاب نقش آفرینی کردند امروز به یکی از قدرت‌های دفاعی در منطقه تبدیل شویم.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران با اشاره به پیشرفت کشور در صنعت دفاعی و علوم پایه افزود: با استفاده از پتانسیل‌ و ظرفیت‌های داخلی و با تاسی از مکتب شهدای هسته‌ای، توانایی کشور را در این زمینه افزایش می‌دهیم.

 محمد اسلامی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران بعدازظهر جمعه برای شرکت در جشنواره ملی ره آورد سرزمین نور در خرمشهر به استان خوزستان سفر کرد.

انتهای پیام/