به گزارش خبرگزاری برنا؛ متن پیام دکتر سید حمید سجادی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درود بر جوانان عزیز و پر افتخار سرزمینم

شور و نشاط، پویایی و انگیزه های بلند رویش و پویش، محصول بوستان جوانی است و این دوران بهترین فرصت هر انسان برای ساختن آینده خود و جامعه است.

جای خوشحالی است که سال 1400 با هفته جوان آغاز شد و با هفته جوان نیز خاتمه می یابد که آن را به فال نیک می گیریم و امیدداریم این هفته جوان با سر لوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، نقطه عطف و آغاز حرکت های مبارکی در حوزه جوانان و در راستای رفع مشکلات جوانان به عنوان سرمایه های اصلی کشور باشد.

به عنوان خادم ملت در عرصه ورزش و جوانان به جوانان برومند، غیرتمند، پر افتخار و صبور کشورم هفته جوان را تبریک می گویم و عرض می کنم این دولت مردمی دغدغه رفع مشکلات مردم و به ویژه جوانان را دارد و با توکل به پروردگار متعال، توسل به صاحب روز جوان حضرت علی اکبر (ع) و استعانت از حضرت ولی عصر(عج) که ولادت آن حضرت نیز در هفته جوان قرار گرفته است، همه تلاش خود را در جهت رفع مشکلات انجام خواهد داد و چون این مهم جز با مشارکت و حضور فعال شما ممکن نیست دست یاری خویش را به سوی تان دراز میکنم و به این طلب افتخار میکنم. امید است با کمک هم حرکت به سمت آنچه جوان ایرانی لایق آن است را تسریع بخشیم.

انتهای پیام/