شهر خبر

رئیس سازمان بورس خبر داد؛

آغاز واریز سود سهام سهامداران عدالت از امروز

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت:دامنه نوسان متقارن از سال جدید به تدریج افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در آخرین نشست خبری خود در سال ۱۴۰۰ با ارائه به گزارشی از اقدامات این نهاد نظارتی در یکسال اخیر گفت: سازمان بورس در ۳ حوزه محوری از حقوق سرمایه گذاران، افزایش سهم معامله گران خرد در معاملات و ارتقای سامانه‌های نظارتی هوشمند برنامه ریزی جامعی را تبیین کرده که در سال آینده بطور جدی تر دنبال و اهداف در نظر گرفته شده محقق خواهد شد که به تقویت و ثبات بازار کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه شرکت سپرده گذاری مرکزی تا کنون ۹۹ درصد سود سهامداران سهام عدالت را از شرکت‌های سرمایه پذیر دریافت کرده است گفت: از امروز شنبع سود سهامداران سهام عدالت در یک مرحله واریز خواهد شد.

به گفته وی همه سهامداران سهام عدالت به ۲ روش مستقیم و غیر مستقیم که اطلاعات خود را به سامانه سجام داده باشند از امروز شنیع سود سهام خود را از بانک‌هایی که از آنها شماره شبای بانکی دریافت کرده اند، دریافت خواهند کرد.

عشقی با بیان اینکه تا کنون هیچ درخواستی برای دریافت مجوز کانون سهامداران حقیقی به سازمان بورس مراجعه نکرده است، افزود: سازمان بورس آمادگی دارد نسبت به بررسی این موضوع اقدام و بررسی‌های جامع را ارائه دهد.

ادامه دارد…