شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رکوردشکنی#پرسپولیس#ایران

همه انگیزه های علیرضا برای بازگشت به پرسپولیس

یک خرید رویایی در انتظار پرسپولیس/ سورپرایز پرسپولیسی‌ها و رکوردشکنی ستاره ملی پوش

موضوع بازگشت گلر تیم ملی به پرسپولیس برای فصل آینده بسیار جدی است و بیرانوند قصد دارد در سال منتهی به جام جهانی در ایران بازی کند.

یک خرید رویایی در انتظار پرسپولیس/ سورپرایز پرسپولیسی‌ها و رکوردشکنی ستاره ملی پوش
خبرورزشی -

اتفاقاتی که در فصل جاری برای پرسپولیس در چارچوب دروازه رخ داد باعث شده تا طرفداران پرشمار این تیم از اخباری که طی چند روز اخیر در مورد بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند در نقل و انتقالات تابستانی به گوش می رسد شدیدا استقبال کرده و خواهان بازگشت این گلر ملی پوش شوند.

در این میان اگرچه چندی قبل درگیری های مالی بین مدیریت وقت باشگاه و این دروازه بان رخ داد اما بسیار بعید است این جروبحث مالی آن قدر جدی باشد که راه هیولای سرخ ها را از پرسپولیس جدا کرده و او در صورت بازگشت به فوتبال باشگاهی ایران راهی تیم دیگری شود.

از این رو پرسپولیسی ها بسیار امیدوارند با قطعی شدن بازگشت شماره یک تیمشان بار دیگر و در سال جام جهانی شاهد درخشش بیرو درون دروازه تیمشان باشند.

جالب این که واکنش جدید بیرانوند به رسانه های شناخته شده ای که مدعی شدند بیرو به ایران و پرسپولیس برنمی گردد، شایعه بازگشت خود را به پرسپولیس جدی تر کرد تا با استقبال گسترده پرسپولیسی ها در فضای مجازی بروبرو شود.

علیرضا که در نیم فصل هم مورد توجه پرسپولیس قرار داشت و حتی پیشنهاد رسمی از تیم سابقش دریافت کرد، انگیزه های زیادی برای بازگشت دارد. انگیزه هایی که قطعا در تصمیم علیرضا تاثیرگذار خواهد بود و راه را برای بازگشت ستاره تیم ملی هموار خواهد کرد.

انگیزه اول علیرضا به طور حتم حضور ثابت در جام جهانی خواهد بود. بیرانوند که در ۳ بازی آخر تیم ملی غایب بود، می خواهد هرطور شده جایگاه خود را پس بگیرد و دوباره به گلر اول تیم ملی تبدیل شود. بیرانوند که در تیم باشگاهی اش فعلا نیمکت نشین است می خواهد با بازگشت به پرسپولیس نشان دهد هنوز یکی از بهترین گلرهای فوتبال ماست و با توجه به علاقه اسکوچیچ هم به علیرضا، او در صورتیکه بتواند در بازی های باشگاهی به میدان برود می تواند دوباره به گلر فیکس تیم ملی تبدیل شود.

علیرضا تنها  گلر فوتبال ماست که در دو دوره مقدماتی جام جهانی بازی کرده و به همراه تیم ملی طعم صعود به جام جهانی را چشیده است.

همچنین بیرانوند در کنار مرحوم حجازی، علیرضا حقیقی و ابراهیم میرزاپور تنها گلرهایی هستند که توانستند ۳ بازی در جام جهانی به میدان بروند و از این حیث بالاتر از نفراتی چون احمدرضا عابدزاده  و نیما نکیسا قرار دارند که به ترتیب ۲ و یک بازی در جام جهانی انجام دادند.

بیرانوند که همین حالا هم در کنار مرحوم ناصر حجازی، علیرضا حقیقی و میرزاپور رکورددار بازی در جام جهانی به حساب می آید با انجام یک بازی دیگر که دور از دسترس نیست می تواند به تنهایی رکورددار شود و خودش را در تاریخ فوتبال ایران جاودانه کند. در این بین فقط حقیقی در فوتبال فعالیت می کند ولی چند سالی است که دیگر به تیم ملی دعوت نمی شود و آنطور که مشخص است، اسکوچیچ هم نظری روی دعوت از او ندارد. به طور حتم بازی کردن در جام جهانی و رکورددار شدن، انگیزه اصلی علیرضا برای بازگشت به پرسپولیس خواهد بود.

 ولی این همه ماجرا نیست. بیرانوند بعد از جدایی از پرسپولیس و رفتن به فوتبال بلژیک، توانست همسر و دو فرزند خودش را به اروپا ببرد و آن ها را در کنار خودش داشته باشد. اتفاقی که در مدت زمان حضور بیرانوند در پرتغال رخ نداد و علیرضا در حال حاضر دور از خانواده خود زندگی می کند. گلر با روحیه تیم ملی فردی بسیار احساسی است و وابستگی عجیب و غریبی به همسر و فرزندانش دارد. از همین رو یکی دیگر از انگیزه های علیرضا برای بازگشت همین موضوع خواهد بود.

بدون شک بازگشت و حضور دوباره بیرانوند در پرسپولیس هم می تواند به این تیم کمک کند و هم به علیرضا برای رسیدن به خواسته هایش کمک خواهد کرد. انتقالی که قطعا به سود هر دو طرف خواهد بود و هواداران پرسپولیس هم به شدت از آن استقبال خواهند کرد.

نکته جالب اینکه بعد از انتشار خبر بازگشت بیرانوند به پرسپولیس، هواداران این تیم که اصلا از وضعیت فعلی گلرهای تیمشان راضی نیستند، پیام های زیادی برای علیرضا فرستادند و از او خواستند تا برای فصل آینده به پرسپولیس برگردد.