شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مرسدس بنز

تازه‌ترین تصاویر جاسوسی از مرسدس بنز GLC ۲۰۲۳

تازه‌ترین تصاویر جاسوسی از مرسدس بنز GLC ۲۰۲۳

تازه‌ترین تصاویر جاسوسی از مرسدس بنز GLC ۲۰۲۳
خودروی نسل بعد مرسدس بنز GLC ۲۰۲۳ در جدیدترین عکس‌های جاسوسی به نمایش درآمد.

به گزارش ثریا آخرین باری که خودروی نسل بعدی مرسدس بنز GLC را دیدیم، بدون پوشش بود. البته دید ما محدود به سمت سرنشین بود و نگاهی گذرا به این خودرو، اما عکس‌های جاسوسی جدید، دید بهتری از این خودرو به ما می‌دهند.

البته باز هم تصاویر به صورت کامل گویای همه چیز نیستند، اما اکنون علاقمندان به خودرو، دید واضح تری از خطوط و بدنه خودروی نسل بعد GLC دارند.

تصاویر جاسوسی جدید به ما امکان می‌دهند طرح کلی دریچه‌های گوشه را در قسمت جلویی ببینیم. جلوپنجره نیز نمای بهتری نسبت به مدل قبل (فعلی) دارد و کمی باریک‌تر و کمی عمیق‌تر از قبل به نظر می‌رسد. در قسمت عقب نیز، چراغ‌های عقب مانند چراغ‌های جلو پنهان هستند و باید دید طراحی نهایی این موارد چگونه خواهد بود.

کارشناسان بر این باور هستند که نسل بعدی خودروی GLC کمی بزرگتر از قبل خواهد بود، اگرچه ظاهر کلی از طراحی آشنایی که برای اولین بار برای مدل سال ۲۰۱۶ ظاهر شد دور نخواهد شد.

انتظار می‌رود که این خودرو از موتور‌های سری کلاس C بهره‌مند شود. این بدان معنا است که گزینه‌های موتور چهار سیلندر توربوشارژ با پیکربندی هیبریدی و پلاگین هیبریدی روی این خودرو سوار شوند. خودرو‌های دارای این موتورها، می‌توانند بیش از ۶۰۰ اسب بخار با استفاده از ترکیب بنزین و برق، قدرت تولید کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران