به گزارش خبرگزاری برنا؛ صالح مصطفوی پس از اتمام بازی استقلال مقابل صنعت نفت گفت:‌ در هر دو نیمه ما موقعیت‌های بسیار با کیفیتی ایجاد کردیم. شاید تنها نکته منفی ما این بود که از موقعیت‌های خود استفاده نکردیم. بازیکنانمان همه تلاش خود را کردند و طبق نظر کارشناسان داوری، گل دوم ما هم درست بود. مستحق برد با نتیجه بهتری بودیم. این بازی تمام شده و سه امتیازش را گرفتیم. از فردا همه تمرکزمان را می‌گذاریم برای بازی با تیم بسیار خوب و باکیفیت پرسپولیس که امروز هم بردند و جدی‌ترین رقیب برای قهرمانی هستند. ان‌شاءالله که هفته بعد بازی خوبی را شاهد باشیم. سیلوا؟ او بیشتر از دو سه جلسه با ما تمرین کرده بود. عملکرد بسیار خوبی داشت. دفاع با تجربه‌ای است. همه بازیکنان ما همه توانشان را گذاشتند و بازی بسیار خوبی را ارائه دادند و در نهایت پیروز شدیم.

مربی آبی‌پوشان درباره احتیاط در بازی پیش از دربی و خود دربی گفت: قبل بازی هم گفتم که بازی به بازی پیش می‌رویم. برای بازی بعد هنوز جلسات فنی برگزار نشده ولی در دربی، تیمی که شجاع‌تر باشد، معمولا برنده می‌شود. ما تیم بسیار جوانی داریم و معمولا جوان‌ها شجاعت‌تر هستند. پنالتی برای صنعت نفت؟ والا چه بگویم (باخنده). ما بازی را یک بر صفر بردیم و گل سالم‌مان را نگرفتند. سه امتیاز مبارک هواداران ما باشد. بازی بسیار بهتر با موقعیت‌های زیاد را انجام دادیم.مستحق برد و نتیجه بهتری بودیم. بازی نکردن ژستد؟ آقای مجیدی چندین بار راجع به بازیکنان صحبت کرده‌اند. آقای مجیدی یک سری وظایف فنی به بازیکنان محول می‌کنند و هم از ژستد و سایر بازیکنان رضایت کامل دارند. تصمیمات گرفته شده بر اساس بازی‌های مختلف هست و تصمیمات، تصمیمات فنی است.

گفتنی است محمد نوری‌فر مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال پیش از شروع نشست خبری از زحمات کمیته مشوقین باشگاه استقلال جهت طرح‌های انجام شده روی سکوها در بازی‌های استقلال تشکر و قدردانی کرد. وی همچنین در پایان صحبت‌هایش اضافه کرد: یک نکته تکراری هم باید بگویم و آن هم اینکه یک پنالتی استقلال در این بازی سوخته شد.

انتهای پیام//