شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران

دیدار رئیس انجمن حمایت از زندانیان مرکز با خانواده تعدادی از زندانیان تهران

دیدار رئیس انجمن حمایت از زندانیان مرکز با خانواده تعدادی از زندانیان تهران

رئیس انجمن حمایت از زندانیان مرکز در جریان دیدار با خانواده تعدادی از زندانیان، بر توانمندسازی اقتصادی این خانواده‌ها تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار‌ قضائی خبرگزاری تسنیم؛ مظفر الوندی رئیس انجمن حمایت از زندانیان مرکز، روز گذشته به همراه یکی از خیرین تهرانی، به خانواده تعدادی از زندانیان تهرانی رفت و ضمن گفت‌وگو با آنها و آشنایی با مشکلاتشان، تعدادی سبد کالا و هدیه نقدی به آنها پرداخت کرد.

در جریان این بازید خانواده‌ زندانیان از مشکلات اقتصادی و شرایط بد اجتماعی خود برای رئیس انجمن حمایت از زندانیان مرکز گفتند و از وی خواستند برای رفع این مشکلات تلاش کند.

الوندی معتقد است که توانمندسازی خانواده زندانیان جزو اولویت‌های اساسی انجمن حمایت از زندانیان مرکز است که یکی از راه‌های آن؛ ایجاد اشتغال برای این افراد است.

وی با بیان اینکه همه این خانواده‌ها امکان و توانمندی کار کردن را ندارند گفت: پرداخت مستمری می‌تواند تا حدی به این افراد کمک کند ولی اشتغال افراد هم به لحاظ اقتصادی و هم به لحاظ روحی بسیار مفید و ارزشمندتر است. در همین خصوص کارآفرین‌های متعددی با مراجعه به انجمن از ما در خواست نیروی کار می‌کنند.