به گزارش خبرگزاری برنا، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در سخنرانی در نماز جمعه شهرستان سواد کوه شمالی با بیان این که امروز توفیق شد در خدمت شما بوده و سلام گرم رئیس جمهور محترم را ابلاغ کنم، گفت: وزرا و معاونان رییس جمهور در جای جای استان مازندران پراکنده شده اند تا تمام مشکلات دیده شود. 

وی گفت: مدیریت جهادی در دولت مشهود است و مدیران دولت شخصیت هایی مانند سردار سلیمانی را الگو قرار داده اند، این دولت یک دولت تحول گرا است، کشور ظرفیت های بیشتری دارد و بیش از این می تواند به مردم خدمت کند. پدافند ، ماهواره و بسیاری از صنایع به روز در کشور عملیاتی شده است.

حسینی اضافه کرد: دولت در دل مشکلات رفته و مسائل را بررسی و حل خواهد کرد، معجزه انقلاب اسلامی خودباوری و اعتماد به نفس بوده و ایران اسلامی در برابر قدرت های جهانی ایستادگی کرده است. 

حسینی تاکید کرد: متاسفانه در سال های اخیر رخوتی ایجاد شده که حتی پایبندان به انقلاب در برخی امور مردد شده بودند که در دولت جدید این امیدها دوباره زنده شد. 

وی گفت: شهرستان های سوادکوه و سواد کوه شمالی را از نزدیک مشاهده و مشکلات و ظرفیت های آنان را نزدیک و با حضور کارشناسان بررسی کردیم. 

معاونان پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: در سند تحول دولت راهکارهای عینی برای برون رفت از شرایط فعلی دیده شده اما نیاز به همدلی و اراده جمعی بین دولت و ملت دارد، انقلاب و جنگ نیز با همین روش پیروز شد ان شالله در گام دوم انقلاب شاهد همین اراده باشیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: در استان مازندران صنعت گردشگری، کشاورزی و موانع تولید بررسی می شود و دولت  روند را تسریع کرده و معطلی برای احیا مشاغل نخواهیم داشت ، نیروهای بومی نیز باید به کار گرفته شود و این خواست اصلی رئیس جمهور است که در نهایت شاهد مهاجرت معکوس باشیم.

انتهای پیام/