شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فدراسیون فوتبال#نتایج#فوتبالی

درخواست فدراسیون فوتبال درباره توهمات؛

ورود کمیته صیانت از سلامت به نتایج فوتبالی کشور

ورود کمیته صیانت از سلامت به نتایج فوتبالی کشور

کارگروه صیانت از سلامت مسابقات لیگ به درخواست حراست فدراسیون فوتبال مسابقات و رویدادهای هفته‌های پایانی را زیر نظر می گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با توجه به حساسیت هفته‌های پایانی رقابت‌های لیگ باشگاه‌های کشور با هماهنگی حراست فدراسیون کمیته صیانت از سلامت مسابقات با حضور مسئولین ارکان قضائی، سازمان لیگ، کمیته داوران و سایر بخش‌های مرتبط فعالیت خود را از سر می‌گیرد و بر روند برگزاری همچنین اقدامات و فعالیت‌های باشگاه‌ها در این بخش نظارت جدی خواهد داشت.

در راستای برگزاری رقابت‌ها در چارچوب حرفه‌ای و به دور از حاشیه سازی و تنش‌های اخیر در این چارچوب با هرگونه تحرکات حاشیه سازی که در روند برگزاری مسابقات و مأموریت عوامل مرتبط با برگزاری رقابت‌ها خلل ایجاد کند از طریق ارکان قضائی برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

همچنین مجددا از کلیه باشگاههای حاضر در رقابت‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران درخواست می‌شود خصوصا در هفته‌های پایانی در راستای برگزاری عادلانه، حرفه‌ای و دور از حاشیه مسابقات از ایجاد حساسیت‌های کاذب، تشویش اذهان عمومی، تبادل بیانیه، اتهامات و ادعاهای غیر واقعی در قبال یکدیگر همچنین عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات اکیدا خودداری نمایند.

بدیهی است در صورت ارائه هرگونه اسناد و مدارک معتبر در خصوص ادعاهای مطروحه، موضوعات مورد نظر توسط ارکان قضائی و حراست فدراسیون فوتبال مورد بررسی و پیگیری قرار می‌گیرد.