شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزارت بهداشت#منابع#سال آینده#نیمه اول

معاون وزیر بهداشت عنوان کرد؛

تکمیل پروژه های عمرانی وزارت بهداشت با اولویت مناطق محروم

تکمیل پروژه های عمرانی وزارت بهداشت با اولویت مناطق محروم

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، بر تکمیل پروژه های عمرانی وزارت بهداشت با اولویت مناطق محروم کشور در نیمه اول سال آینده تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز رحیمی، بابیان اینکه در مجموعه وزارت بهداشت حدود ۶۰۰۰ هزار پروژه عمرانی در حال ساخت است، گفت: در سراسر کشور حدود ۶۰۰۰ هزار پروژه بهداشتی و درمانی در حال ساخت داریم که بیش از ۴۰۰۰ هزار از آنها در حوزه بهداشتی است.

وی افزود: اولویت ما در یک بازه زمانی خاص بهره‌برداری از این پروژه‌ها است که یکی از مزایای مهم آنها، کاهش هزینه‌های مردم و دولت در حوزه سلامت خواهد بود.

رحیمی گفت: موضوع محرومیت‌زدایی در سلامت را با راه‌اندازی مراکز بهداشتی در دستور کار داریم که با جدیت دنبال می‌کنیم تا در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۱ بخش عمده آن را تکمیل و برای خدمت رسانی به مردم به بهره‌برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه در حوزه تأمین نیروی انسانی مذاکرات لازم را با سازمان‌های ذی‌ربط انجام داده‌ایم، افزود: همه پروژه‌های بهداشتی و درمانی برای ارائه خدمات سلامت به مردم نیازمند تأمین نیروی انسانی هستند که طبق شاخص‌های جمعیتی و منطقه‌ای برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌ایم و پس از اخذ مجوزهای لازم، در سال آینده آزمون جذب و به کارگیری در حوزه‌های مختلف بهداشت و درمان را برگزار خواهیم کرد.