شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خودرو#اورژانس#علوم پزشکی

مصدومیت ده نفر درپی واژگونی دو خودرو در چهارمحال و بختیاری

محمد حیدری رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: واژگونی دو خودروی سواری امروز در استان ۱۰ مصدوم برجای گذاشت.

مصدومیت ده نفر درپی واژگونی دو خودرو در چهارمحال و بختیاری

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس چهارمحال و بختیاری محمد حیدری با اشاره به واژگونی خودروی سواری پژو در محورشهرکرد به فارسان، اظهار کرد: این حادثه حوالی ساعت ۱۲ ظهر در محور شهرکرد به فارسان، حوالی گردنه خلک رخ داد که پس از اعلام گزارش، بلافاصله سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری با اشاره به مصدوم شدن پنج نفر از سرنشینان، گفت: پس از انجام اقدامات درمانی مناسب توسط تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی اورژانس، مصدومان به بیمارستان کاشانی شهرکرد منتقل شدند.

وی از واژگونی خودروی سوزوکی حدفاصل گوشکی و دوراهان خبر داد و بیان کرد: این حادثه حوالی ساعت۱۵، رخ داد که بلافاصله دو دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

 حیدری خاطرنشان کرد: پنج نفراز سرنشینان که دچار مصدومیت شده بودند پس از انجام اقدامات درمانی مناسب توسط تکنسین‌ فوریت‌های پزشکی اورژانس پایگاه‌های دوراهان و گندمان و نیروهای هلال‌احمر، مصدومان به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) بروجن منتقل شدند.