به گزارش خبرگزاری  برنا؛ ذوب‌آهن و آلومینیوم اراک فردا (جمعه) در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند. مهدی تارتار، سرمربی ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: مانند همه بازی‌ها، بازی سختی مقابل آلومینیوم داریم. درست است آلومینیوم هفته‌هاست نتیجه نگرفته اما از نظر تیمی بسیار خوب است. ضمن این که آنها در بازی خارج از خانه خطرناک عمل می‌کنند. ما آلومینیوم را آنالیز کرده‌ایم و بازیکنان‌مان واقف هستند نباید تیم حریف را دست‌کم بگیریم.

او افزود: آنها در جدول رده‌بندی بالاتر از ما هستند و اگر ما به دنبال این هستیم که فردا بالاتر از آنها باشیم، باید آلومینیوم را ببریم. تمرینات خوبی داشتیم. البته زمان کافی نداشتیم اما روی نقاط ضعف و قوت آلومینیوم کار کرده‌ایم. ما ذهنیت برنده را در این دو، سه هفته پیدا کردیم و می‌توانیم فردا برنده باشیم.

سرمربی ذوب‌آهن درباره اهمیت پیروزی مقابل آلومینیوم گفت: کار سختی است و آلومینیوم تیم خطرناکی است. اگر می‌خواهیم بالای جدول قرار بگیریم باید فردا برنده شویم و روند خوب‌مان را ادامه دهیم. ما در سه هفته، هفت امتیاز کسب کردیم که آمار خوبی است، به ویژه که با سپاهان و فولاد در خارج از خانه بازی کردیم. با این حال هنوز در جدول جابه‌جا نشده‌ایم و فردا وقت سبقت گرفتن است.

تارتار درباره غایبان ذوب‌آهن مقابل آلومینیوم اراک و وضعیت روحی تیمش بیان کرد: محرومان ما آرمان قاسمی و حبیب فرعباسی هستند اما بازیکنان جایگزین خوب و باکیفیتی داریم. ما از نظر فنی زمان زیادی برای بازی آلومینیوم نداشتیم و فقط سعی کردیم روی نقاط ضعف و قوت کار کنیم. در بخش حمله پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشتیم و در دو هفته اخیر چهار گل زدیم. در بخش دفاعی هم از ابتدای فصل خوب بودیم. تیم‌مان شرایط خوبی دارد و ان‌شاءالله این روند را ادامه می‌دهیم.

او ادامه داد: همه در بهبود نتایج نقش داشتند. از مدیریت تا بازیکنان نقش داشتند اما اصلی‌ترین دلیل آن جذب بازیکنان خوب در بخش حمله بود. ما زیبا بازی می‌کردیم ولی نتیجه نمی‌گرفتیم چرا که در بخش حمله بازیکنان کارآمد نداشتیم. اضافه شدن بازیکنانی مانند باقرپسند، سجاد عاشوری، درویشی و صادق صادقی به ما کمک کرد چراکه بازیکنان باکیفیت‌تری هستند. ضمن تشکر از بازیکنانی که از ما جدا شدند. من فکر می‌کنم مشکل ما حل شده و مهم است این روند را حفظ کنیم.

انتهای پیام/