شهر خبر

قاتل فراری در کمتر از ۳ ساعت در آبیک دستگیر شد

کدخبر: 481965
دو شب پیش جوانی حدودا ۳۰ ساله و تبعه افغان مرتکب قتل هموطن دیگر خود شد و پس از گزارش واصله ظرف کمتر از ۳ ساعت، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، قاضی محمد گشتاسبی در قزوین به تشریح جزئیات وقوع قتل در یک واحد مرغداری در حوالی یکی از روستاهای بخش بشاریات پرداخت و اظهار کرد: دو شب پیش جوانی حدودا ۳۰ ساله و تبعه افغان مرتکب قتل هموطن دیگر خود شد.

وی افزود: پس از مشاجره لفظی میان این دو، قاتل با چاقویی که به دست داشت ضربه‌ای به گردن مقتول وارد می‌کند که به علت خونریزی شدید، نامبرده به قتل می‌رسد و متهم متواری می‌شود. 

رئیس حوزه قضایی بخش بشاریات ادامه داد: پس از گزارش واصله مبنی بر وقوع قتل مذکور در واحد مرغداری، برای دستگیری متهم به قتل، اقدامات پلیسی در دستور کار فرمانده انتظامی شهرستان آبیک و پلیس‌ های تخصصی تحت امر ایشان قرار گرفته و ظرف کمتر از ۳ ساعت، متهم  توسط پلیس شناسایی و دستگیر می‌شود. 

این مسئول قضایی ضمن قدردانی از زحمات ارزنده فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک و کارکنان تحت امر ایشان در دستگیری متهم به قتل در کوتاهترین زمان ممکن تصریح کرد: متهم به قتل و فرد مقتول هر دو تبعه افغان هستند که پنج ماه قبل در پی حضور طالبان در افغانستان، به ایران مهاجرت کرده اند.

رئیس حوزه قضایی بخش بشاریات بیان کرد: متهم به بزه خویش اعتراف و پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی قرار دارد.

گشتاسبی بر خودداری واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی در بخش بشاریات از بکارگیری اتباع بیگانه تاکید و خاطرنشان کرد: این واحدها لازم است با در نظر گرفتن حق و حقوق قانونی و مُکفی، نسبت به جذب نیروی کار ایرانی اقدام  و بستر را برای اشتغال و جلوگیری از بیکاری جوانان ایرانی فراهم کنند.

دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۳ ساعت دربخش بشاریات