به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد مهدی فروردین در حاشیه بازدید از امکانات باشگاه تراکتور، اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در تمرین تراکتور حضور یافتم. این نوید را به هواداران پرشور تراکتور می‌دهم که بازی‌ها در آینده نزدیک با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

وی افزود: امیدوارم هواداران پرشور تراکتور با حمایت از تیم محبوبشان، زمینه ارتقای جایگاه تراکتور را فراهم کنند و همچنین فصل بعد نیز خواسته هواداران که قهرمانی در لیگ برتر است، محقق شود.

فروردین خاطرنشان کرد: باتوجه به علاقه‌ وافر به ورزش، امروز در تبریز حضور یافته‌ام و به هواداران و مجموعه تراکتور اعلام می‌کنم که علاوه بر نمایندگان آذربایجان، ما نیز در فراکسیون مجلس پیگیر رفع مشکلات تراکتور هستیم تا این تیم در اسرع وقت به جایگاه واقعی‌اش برسد.

وی با تاکید بر اینکه هواداران بزرگترین سرمایه باشگاه تراکتور هستند، خاطرنشان کرد: هواداران مالکان واقعی باشگاه هستند و مالک کنونی نیز به احترام هواداران در مجموعه حضور یافته است و معتقدم آذربایجان شرقی برای حمایت از این تیم آمادگی دارد. 

فروردین ادامه داد: من از نزدیک شاهد تلاش نمایندگان آذربایجان شرقی برای حمایت از تراکتور هستم. بحث واگذاری باشگاه به یک مجموعه دیگر نیست، بلکه پیگیری‌ها برای رفع دغدغه‌های مالی باشگاه با حمایت مجموعه‌هایی است که از منابع آذربایجان استفاده می‌کنند.

انتهای پیام //