به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ دویست و ششمین نشست زرین قلم با رونمایی از کتاب‌ "بی نقطه سر خط" جمعه 20 اسفند ماه 1400 ساعت 16 در سالن آمفی تئاتر دکتر یونس شکرخواه فرهنگسرای رسانه برگزار می شود.

نویسنده کتاب کاتی کازرونی، فارغ‌التحصیل رشته دندانپزشکی از دانشگاه شهیدبهشتی است.  مطالب این کتاب مجموعه‌ای از تجربیات زندگی شخصی، حرفه‌ای و اجتماعی اوست. و معتقد است سهیم شدن تجربیات مشترک با دیگران، از طریق سینرژی، به ایجاد انگیزه بیشتر و افزایش توانمندی در افراد برای ادامه راه در زندگی منجر میشود.

کتاب بی نقطه سر خط  چاپ انتشارات  دربردارنده مجموعه ای از یادداشت های مادری دندانپزشک مربوط به برهه های مختلفی از زندگی اوست. نویسنده اثر بعد از تولد دومین فرزندش تصمیم گرفته این نوشته ها را به اشتراک بگذارد، نوشته هایی که گاه از وقایعی خوشایند و گاه ناخوشایند حکایت دارند و به عقیده نویسنده بیان آن می تواند دیگران را به حسی مشترک گره بزند و افرادی با شرایط مشابه را به لذتی بالاتر از خوشی ها و توانایی تحمل بیشتر در مقابل ناخوشی ها برساندو همچنین مولف امیدوار است، همانطور که این نوشته‌ها به سادگی از دل برآمده، بر دل خوانندگان عزیز هم بنشیند.

 در رونمایی کتاب بی نقطه سر خط  ، اردشیر بهجت،مدیر مسئول نشر شما ، لیلی عبدی،فوق لیسانس ادبیات ،دانشجوی مقطع دکتری و مدرس دانشگاه ،مهندس شیوا شیخیان،فوق لیسانس کامپیوتر -مدیر مسئول نشر دیجیتال اندیشه -صعود ایرانیان مدیر مسئول نشر کتاب اندیشه صعود، دکتر افشین قناد ، نویسنده و ویراس دار، دکتر منصور کیانفر، نویسنده و شاعر، دکتر کاتی‌کازرونی - دندانپزشک و مولف کتاب بی‌نقطه سر خط به عنوان سخنران حضور دارند.

علاقمندان برای حضور در این نشست می توانند به فرهنگ سرای رسانه واقع در خیابان پاسداران خیابان شهید گل نبی خیابان شهید ناطق نوری میدان قبا مراجعه نمایند.

این نشست با رعایت پروتکل های بهداشتی برای عموم آزاد و رایگان است.

انتهای پیام//