شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#خودرو#مرسدس#جدید#مرسدس بنز

جدیدترین عکس‌های جاسوسی از مرسدس GLC آینده

نسل جدید مرسدس بنز GLC با کمترین استتار ممکن در آزمایشی دیگر ظاهر شد و این بار فرصت بود تا عکس‌های بهتری از این خودرو گرفته شود.

مرسدس GLC

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت موتور۱، این به هیچ وجه یک نمایش کامل نیست، اما بدون پوشش سنتی استتار، ما دید واضح‌تری از خطوط و تناسبات بدنه GLC داریم. این به ما امکان داده است که طرح کلی دریچه‌های گوشه را در قسمت جلویی ببینیم. جلوپنجره نیز نمای بهتری دارد و کمی باریک‌تر و کمی عمیق‌تر از مدل فعلی به نظر می رسد. بسته بندی همچنان چراغ های جلو را محو می کند که در کل باید نازک تر باشند.

بر این باوریم که نسل بعدی GLC کمی بزرگ‌تر خواهد بود، اگرچه استایل کلی از فرمول آشنا که برای اولین بار برای مدل سال ۲۰۱۶ ظاهر شد، دور نخواهد شد. در مورد قدرت، ما انتظار داریم که شاسی بلند از کلاس C وام بگیرد. این بدان معناست که گزینه‌های موتور چهار سیلندر توربوشارژ با پیکربندی هیبریدی و پلاگین هیبریدی و این امر برای مدل‌های اجتناب‌ناپذیر AMG که بعدا در چرخه دنبال خواهند شد صادق است. ما نمونه‌های اولیه AMG را در چند مورد در حال آزمایش گرفتیم. نسخه‌های برتر می‌توانند بیش از ۶۰۰ اسب‌بخار با استفاده از ترکیب بنزین و برق داشته باشند.

به نظر می‌رسد تا پایان سال ۲۰۲۳ شاهد حضور این مرسدس در خیابان‌ها باشیم.