شهر خبر

برترین های آموزشی شورای عالی قرآن در دوماه اخیر معرفی شدند

برترین های آموزشی شورای عالی قرآن در دوماه اخیر معرفی شدند

سومین دوره آموزش غیر حضوری شورای عالی قرآن که با هدف رشد وپیشرفت فنی تلاوت قاریان اجرا می‌شود،۷۷ نفر از قاریان غیر تهرانی در محضر اساتید ممتاز به صورت مجازی بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن، در سومین دوره آموزش غیر حضوری شورای عالی قرآن که با هدف رشد و پیشرفت فنی تلاوت قاریان برگزیده در طرح ارزیابی اجرا می‌شود، ۷۷ نفر از قاریان غیر تهرانی دارنده گواهی‌نامه تخصصی در درجات سه و چهار، در پنج گروه مجزا در محضر اساتید ممتاز به صورت مجازی بهره‌مند شدند.

جلسات آموزشی، یک نوبت در ماه برگزار می‌شود. در یک نوبت به صورت ارتباط برخط و تصویری و در نوبت بعدی به صورت ارسال فایل و دریافت نکات اساتید انجام می‌شود و در پایان ماه قاریانی که بهترین عملکرد را در هر کدام از گروه‌های پنج‌گانه داشته باشند، تعیین و معرفی می‌شوند.در این دوره، رضا محمدپور، نصرت‌الله حسینی، علی قاسم آبادی، حسن مختاری و علی اکبر کاظمی به عنوان مدرس مشارکت دارند.

برگزیدگان سومین دوره آمورش غیرحضوری شورای عالی قرآن در بهمن و اسفندماه ۱۴۰۰

سعید رحیمی از قم، علی آویشی از خراسان رضوی، مهدی صلاحی و محمد حبیب‌زاده از اردبیل، وحید کرمی از لرستان، سیدسجاد اشرفی از مازندران، برگزیدگان بهمن‌ماه و حمزه عوده‌زاده از خوزستان، رضوان راحلی سرقین، مهدی صلاحی و پویا محرابیان از اردبیل، علی شکفته از خراسان شمالی و محمدحسین فراهانی از قم، برگزیدگان اسفندماه هستند..