محمد قنبری مدیر پردیس سینمایی مگامال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: به نظر من برای اکران نوروز 1401 ترکیب مناسبی از فیلم‌ها را شاهد هستیم. در این ترکیب سه فیلم کمدی حضور دارد که البته فیلم «شادروان» را نمی‌توان صرفاً اثری کمدی دانست و دو فیلم دیگر «قدغن» و «سگ‌بند» از نظر من می‌توانند فروش نسبتاً خوبی داشته باشند و «شادروان» هم به عنوان یک فیلم اجتماعی طنز شانس بالایی برای فروش دارد.

قنبری خاطرنشان کرد: به نظر من ترکیب نهایی که برای اکران نوروز امسال انتخاب شد بسیار بهتر است ترکیب قبلی است. سه فیلم «مرد بازنده»، «شادروان» و «سگ‌بند» به نظر من آثاری هستند که می‌توانند فروش خوبی داشته باشند و در کنا این آثار دو فیلم اصطلاحاً ارزشی «روز صفر» و «موقعیت  مهدی» هم فیلم‌های با کیفیتی هستند که می‌توانند نظر مثبت مخاطبان خود را جلب کنند.

وی افزود: فیلم «گل به خودی» هم این ترکیب را کامل کرده و در بین آثار نوروزی این فیلم کودک هم با توجه به حضور بازیگرانی چون ابوالفضل رجبی و رایان سرلک اگر ساختار خوبی داشته باشد می‌تواند برای کودکان انتخاب جذابی باشد.

مدیر پردیس سینمایی مگامال در پایان گفت: به نظر من در بین این آثار فیلم «سگ بند» به کارگردانی مهران احمدی شانس بیشتری برای فروش دارد چرا که امروز جامعه ما در شرایطی قرار دارد که به فیلم‌های کمدی توجه بیشتری می‌شود. فیلم سینمایی «شادروان» هم شانس بالایی برای فروش دارد و امیدوارم در نوروز امسال فروش فیلم‌ها به قدری خوب باشد که دوران سختی دو ساله شیوع کرونا را بتوانیم فراموش کنیم. از مسئولان نیز انتظار می‌رود که برای سال 1401 برنامه‌ریزی درستی داشته باشند و اجازه ندهند که وضعیت سخت روزهای گذشته تکرار شود.

انتهای پیام //