خسرو حیدری، بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران، درباره بازی استقلال مقابل گل‌گهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: دیدار مقابل گل گهر عالی بود و توانستیم از یک بازی 6 امتیازی نهایت استفاده را ببریم. برد در این بازی در راه قهرمانی اهمیت فراوانی داشت. اینکه همچنان تیم استقلال رکورد شکست ناپذیری خود را حفظ کرده واقعا عالی است و امیدوارم اختلاف امتیاز استقلال با پرسپولیس قبل از دربی حفظ شود زیرا دربی حساسی در پیش داریم.

پیشکسوت آبی‌های تهرانی که هم‌اکنون به عنوان مشاور آجرلو در باشگاه استقلال فعالیت می‌کند، گفت: دیدار بعدی مقابل صنعت نفت هم از اهمیت بالایی برخوردار است. قطعا بازیکنان با انگیزه بالا مقابل رقیب قرار می‌گیرند. درباره رقیب هم باید بگویم درست است علی منصوریان استقلالی است اما وقتی هدایت یک تیم را مقابل آبی‌ها برعهده دارد با تمام وجودش مربیگری می‌کند. خود ما هم همین را می‌خواهیم و دوست نداریم استقلال با راه‌های دیگر قهرمان شود. از منصوریان می‌خواهم بهترین نفراتش را مقابل استقلال به زمین بفرستد و با تمام قوا صنعت نفت را راهی میدان کند.

مدافع هافبک اسبق استقلال درباره عملکرد صابر حردانی در پست خود افزود: او تازه به تیم اصلی اضافه شده. باید به حردانی فرصت داد تا در پستش جا بیفتد. بازیکنان زیادی در پست حردانی برای استقلال به میدان رفته‌اند و او باید بداند در چه تیم و پست مهمی بازی می‌کند. در این پست غفوری هم حضور دارد و یکی از بازیکنان مهم است. در کل فکر می‌کنم صالح حردانی به دلیل سابقه ملی که دارد و توانایی‌هایش بتواند خودی نشان دهد.

حیدری گفت: امیدوارم اختلاف امتیازات حفظ شود و فرهاد مجیدی استقلال را به قهرمانی برساند.

انتهای پیام//