به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، کادر فنی سرخ پوشان پایتخت تمرین امروز را برای افزایش روحیه و شادابی بازیکنان و تیم در نظر گرفته بودند که به مدت یک ساعت به طول انجامید.

ابتدا بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز تیم، با دویدن و انجام حرکات کششی و نرمشی بدن‌ها را گرم کردند. سپس در قالب چند گروه به بازی مهیج تنیس فوتبال پرداختند که باعث شد فضای کری‌خوانی و هیجانی بالایی بین بازیکنان به وجود آید و در این بخش از تمرین، بازیکنان با روحیه بالا و با آمادگی کامل ظاهر شدند.

سیامک نعمتی همچنان به دلیل گذراندن دورن نقاهت پس از جراحی، غایب بود و برنامه‌های خود را زیر نظر کادر پزشکی انجام می‌دهد. حامد پاکدل به توصیه پزشکان، امروز بعد  از چند روز استراحت، دویدن دور زمین را آغاز کرد و زیر نظر کادر پزشکی بود.

امید عالیشاه در تمام بخش‌های تمرین حاضر بود. میلاد سرلک هم امروز اختصاصی تمرین کرد تا هر چه زودتر به مرز آمادگی نزدیک شود و سایر بازیکنان بدون مشکل در تمام مراحل تمرین در اختیار کادر فنی بودند. بازیکنان بعد از تمرین، بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شدند.

پرسپولیس تا پس فردا، دو جلسه تمرین در برنامه دارد و عصر روز پنج‌شنبه برای بازی با نفت مسجد سلیمان، با یک پرواز چارتر، تهران را ترک می‌کند.

گفتنی است، دیدار برگشت تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان از هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) از ساعت 18 روز جمعه 21 اسفند ماه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام//