شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نوروز#نوروز 1401

کجا را برای نوروز 1401 انتخاب کنیم؟

کجا را برای نوروز 1401 انتخاب کنیم؟

تعطیلات نوروز برای بسیاری از ایرانی‌ها، زمان طلایی سفر است؛ چون هم تعطیلات به اندازه یک سفر چند روزه فراهم است و هم آب و هوا بسیار دلپذیر شده. امّا آنهایی که عاشق سفر کردن در روزهای نوروزند به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ دسته اول آنهایی که مقصدشان مشخص است و برایش برنامه‌ریزی کرده‌اند و دسته دیگر افرادی که هنوز به یک نتیجه نهایی نرسیده‌اند که بهترین مقصد نوروز 1401 برایشان کجاست؟

 امّا بیش از این نباید تعلل کرد و اگر قصد سفر در روزهای عید 1401 را دارید، بهتر است هر چه زودتر بهترین مقصد را انتخاب کنید و برنامه سفرتان را بچینید. در این متن سعی کردیم پرطرفدارترین و بهترین مقاصد نوروز 1401 را معرفی کنیم و دلایل محبوبیتشان را بگوییم تا بتوانید راحت‌تر درباره مقصد سفرتان تصمیم بگیرید.

آنتالیا؛ شهر تفریح و استراحت

 نزدیک عید اگر پرس و جویی درباره مقصد سفر اطرافیانتان بکنید، متوجه می‌شوید عده بسیاری در حال سفر با تور آنتالیا هستند و قرار است نوروز 1401 را در آنتالیا بگذرانند. برای بعضی سوال است که تور آنتالیا چه دارد که خیل عظیم ایرانی‌ها در نوروز به سمتش روانه می‌شود؟

جاهای دیدنی آنتالیا متنوع است ولی آنچه معمولا ایرانی‌ها به قصدش سفر می‌کنند، تفریح و استراحت است. هتل‌های آنتالیا بسیار با امکانات و متنوعند و بعضی‌هایشان آنقدر تفریحات مختلف دارند که شما را از بیرون آمدن بی‌نیاز می‌کنند. اگر نیاز به استراحت دارید، کافی است یک هتل all یا uall رزرو کنید و حسابی از خدماتش لذت ببرید.

سواحل آنتالیا هم دلیل دیگری است که مسافران فراوانی را جذب می‌کند. تصورش را بکنید این سواحل بی‌نظیر با هوای معتدل بهاری چقدر خاطره‌انگیز می‌شوند! اگر شما هم برای سفر به آنتالیا مشتاق هستید، حتما اطلاعات کامل صفحه تور آنتالیا نوروز 1401 را بخوانید تا بتوانید بهترین تور نوروز 1401 را تهیه کنید.

Antalya spring.jpg
آنتالیا از بهترین مقاصد نوروزی 
Lara Antalya.jpg
تور نوروزی آنتالیا 

استانبول؛ شهری خوش اقلیم برای انواع گردشگران

 استانبول را به جرأت می‌توان محبوبترین شهر استانبول میان ایرانی‌ها دانست که افراد با سلایق متنوعی شیفته‌اش هستند. عده‌ای معتقدند هر بار هم که به استانبول سفر کنید، باز هم تکراری نمی‌شود! در استانبول هم تاریخ و معماری و هنر، هم طبیعت و چشم‌اندازهای زیبا و هم تفریح و خرید هست. از طرفی آنقدر تورهای استانبول نوروز 1401 متنوع است که می‌توانید گزینه مورد نظرتان را پیدا کنید.

استانبول از مقاصد برتر نوروزی
استانبول از مقاصد برتر نوروزی
استانبول نوروز.jpg
تور استانبول در نوروز 

وان؛ ارزانترین مقصد برای ایرانی‌ها

 وان معمولا به عنوان مقصدی ارزان و در دسترس برای ایرانی‌ها محسوب می‌شود چون فاصله بسیار کمی تا ایران دارد و به راحتی به صورت زمینی می‌توانید با تورهای وان همراه شوید. وان معمولا مقصد افرادی است که قصدشان خرید است امّا در کنار پاساژها، جاذبه‌هایش هم مانند دریاچه وان معروف است. اگر قصد دارید نوروز را به این شهر سفر کنید، پیشنهاد می‌کنیم تورهای وان نوروز 1401 را ببینید.

Van.jpg
وان از ارزان‌ترین مقاصد نوروز 1401 
Van lake.jpg
وان از بهترین مقاصد نوروزی 

مارماریس؛ مقصدی متفاوت و بی‌نظیر

 مارماریس شهر دیگری در ترکیه است که احتمالا نام آن را کمتر شنیده‌اید ولی آنهایی که به مارماریس سفر کرده‌اند، هیچگاه مناظری که دیده‌اند، از خاطرشان نمی‌رود. مارماریس معمولا به عنوان مقصد تفریح و شهرگردی و استراحت معرفی می‌شود امّا در کنار این موارد، جاذبه‌های تاریخی هم می‌توان در آن یافت. در مارماریس هم مانند آنتالیا، هتل‌های بسیار مجهّز و شیکی ساخته شده است. اگر قصد سفر به مارماریس در نوروز را دارید، برای دیدن جزئیات و قیمت تور به صفحه تور مارماریس نوروز 1401 مراجعه کنید.

Marmaris spring.jpg
مارماریس از زیباترین مقاصد نوروزی 
Marmaris.jpg
مارماریس یکی از بهترین مقاصد نوروز 1401

دبی؛ سفری با چاشنی مدرنیته

اگر قصد دارید سفری لوکس و سرشار از مدرنیته را تجربه کنید، دبی با پاساژهای بی‌انتها و آسمان خراش‌های فراوانش منتظر شماست. دبی از آن شهرهایی است که بسیاری از اولین‌ها و برترین‌ها را مخصوصا در حوزه ساخت و ساز در آن می‌توانید بیابید. نوروز یکی از بهترین فصل‌های سفر به دبی است و از این جهت این مقصد هم جزو بهترین مقاصد نوروز به حساب می‌آید. اگر می‌خواهید از قیمت تور دبی نوروز 1401 و جزئیات بیشترش مطلع شوید، روی لینک کلیک کنید.

 

Dubaie 3.jpg
دبی از محبوب ترین مقاصد نوروز 1401
دبی.jpg
تور دبی در نوروز 1401

 

گرجستان؛ مقصدی ارزان و پرجاذبه

 اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین مقاصد نوروز را معرفی کنیم، باید سراغ گرجستان برویم. گرجستان علاوه بر جاهای دیدنی متنوع و تاریخ غنی که دارد، از نظر هزینه‌ای برای ایرانی‌ها به صرفه است و اختلاف قیمت زیادی در این کشور احساس نمی‌کنید. از این جهت، در سفر به گرجستان می‌توانید راحت‌تر پول خرج کنید و علاوه بر وعده‌های غذایی متنوع، از تفریحات گرجستان هم بهره‌مند شوید. اگر گرجستان را به عنوان مقصد نوروزیتان انتخاب کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم تورهای گرجستان نوروز 1401 را حتما ببینید.

Georgia 2.jpg
گرجستان از بهترین مقاصد نوروز 1401

ارمنستان؛ مقصدی به صرفه و نزدیک

 اگر همچنان دنبال مقصدی نزدیک امّا با حال و هوای متفاوت می‌گردید، روی ارمنستان هم می‌توانید حساب کنید. آنهایی که در شهرهای شمال غربی ایران (مثل تبریز) زندگی می‌کنند، ارمنستان رفتن برایشان کاری ندارد. امّا اگر از سایر نقاط ایران می‌خواهید به این کشور سفر کنید، باز هم کارتتان آسان است و با قیمت ارزان هم می‌توانید به این کشور سفر کنید.

هزینه‌ها در ارمنستان هم بالا نیست و می‌توانید بهره بیشتری از سفرتان بروید. معمولا افرادی ارمنستان را برای نوروز انتخاب می‌کنند که دوست دارند حال و هوای نوروز را در خارج از مرزهای ایران و اقلیمی خنک و خوش، تجربه کنند. اگر شما هم قصد سفر به ارمنستان در نوروز 1401 را دارید، بهتر است از تورهای ارمنستان نوروز 1401 مطّلع شوید و پکیج‌های مختلفش را با هم مقایسه کنید.

Armenia.jpg
ارمنستان از ارزان‌ترین مقاصد نوروز 1401

 

تایلند؛ کشوری با تفاوت‌های بنیادی

اگر از میان این لیست بهترین مقاصد نوروز 1401 هنوز به نتیجه نرسیده‌اید و دلتان نوروزی با حال وهوای متفاوت و سفری حیرت انگیز می‌خواهد، تور تایلند نوروز 1401 را به شما پیشنهاد می‌کنیم. تایلند با فرهنگ بسیار متفاوت و جاذبه‌های فراوانش، بدون شک شما را حیرت زده می‌کند. از غذا خوردن مردمش گرفته تا عبادت و شیوه زندگی‌شان برایتان جدید خواهد بود. پس اگر نیاز به فضایی کاملا متفاوت دارید، به تایلند هم فکر کنید.

thailand4.jpg
تایلند از جذاب‌ترین مقاصد خارجی نوروز 1401
Thailand.jpg
تایلند از بهترین مقاصد نوروز

مالدیو؛ مقصدی برای تفریح و آرامش

آنهایی که استراحت با چاشنی آرامش را در نوروز ترجیح می‌دهند، چند دسته هستند. اگر از آن دسته افرادی هستید که در استراحت، آرامش بیشتری می‌خواهید و دوست دارید در مناظری بی‌انتها ذهنتان را آزاد کنید، مالدیو پیشنهاد وسوسه کننده‌ای می‌تواند باشد! ضمن اینکه در تعطیلات نوروز هم هوایش بسیار مطلوب است و هم چشم‌اندازهایش فراموش نشدنی. البته، مالدیو هم مثل تایلند، فرهنگ و سبک زندگی متفاوتی از مردمان را برایتان ظاهر می‌کند که خودش دیدنی و جذاب است. برای اینکه در جریان تورهای مالدیو نوروز 1401 قرار بگیرید، روی لینک کلیک کنید.

Maldive.jpg
مالدیو از لوکس‌ترین مقاصد نوروز 1401

کیش؛ جزیره لوکس و جذاب ایران

 اگر هزینه مقاصد نوروزی خارجی برایتان سنگین است یا اصلا ترجیح می‌دهید نوروز را در ایران باشید امّا جایی با حال و هوای خاص‌تر، کیش می‌تواند مقصد مناسبی باشد. هوای کیش در نوروز دلپذیر است و در کنار استراحت کردن، هم می‌توانید از تفریحاتش لذت ببرید، هم خرید کنید یا اصلا وقتتان را به قدم زدن کنار نوار ساحلی بگذرانید. جزئیات تورهای کیش نوروز 1401 را هم در لینکش می‌توانید بخوانید.

kish.jpg
کیش یکی از بهترین مقاصد داخلی در نوروز 1401

مشهد؛ شهری برای زیارت و تفریح

 در میان مقاصد ایران، مشهد از آن شهرهایی است که همیشه محبوب است و پرمسافر، از این جهت می‌توان آن را در ردیف بهترین مقاصد نوروز 1401 هم به حساب آورد. بعضی گمان می‌کنند که فقط به قصد زیارت باید به مشهد سفر کرد، امّا این شهر علاوه بر زیارت، جاذبه‌های متنوع دیگری مثل مکان‌های تاریخی، تفریحی و طبیعی هم دارد که عده‌ای به قصد این جاذبه‌های مهم به آن سفر می‌کنند. نوروز مشهد، علاوه بر آب و هوای مناسب، وقت کافی هم در اختیارتان می‌گذارد که با حوصله از جاذبه‌های متنوعش استفاده کنید. قیمت تورهای مشهد نوروز 1401 هم می‌توانید با جزئیات تورش ببینید.

a5309a45dc1ff76bc64c53fa3feb49cd.jpg
مشهد از پرطرفدارترین مقاصد نوروز 1401 

سخن آخر

در این متن سعی کردیم از بهترین مقاصد نوروز 1401 برایتان بگوییم که اگر قصد سفر در نوروز 1401 را دارید، با آنها آشنا شوید. وجود لینک تورهای نوروزی 1401 به شما کمک می‌کند با مقایسه تورها و مشاهده جزئیات هر کدام، انتخاب آگاهانه‌تری داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم هر یک از تورهای نوروزی را که انتخاب کردید، به صفحه هتل‌هایش هم مراجعه کنید و با خواندن نظرات کاربران درباره هتل‌ها، انتخاب آگاهانه‌تری داشته باشید. ضمن اینکه خواندن سفرنامه مسافران قبلی هم می‌تواند کمک خوبی برای انتخاب مقصد و نوع تورتان هم باشد.

 

تألیف: تیم نویسندگان لست سکند