شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس

بهنام ابوالقاسم پور:

حامد لک عمداً گل بخورد باید جوابگو باشد/یحیی روی یک سیستم قفل کند موفق نمی شود/ مگر دیوانه ام سهام پرسپولیس را بخرم؟

بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: هر چقدر فکر میکنم بعید می دانم حامد لک عمداً از صنعت‌نفت گل خورده باشد، به نظر من ممکن است این اشتباه برای همه دروازه بانان رخ بدهد.

حامد لک عمداً گل بخورد باید جوابگو باشد/یحیی روی یک سیستم قفل کند موفق نمی شود/ مگر دیوانه ام سهام پرسپولیس را بخرم؟
خبرورزشی -

بهنام ابوالقاسم پور بازیکن اسبق پرسپولیس در گفتگو با خبر ورزشی، درباره دیدار تیم های پرسپولیس و صنعت نفت و شکست شاگردان گل‌محمدی مقابل علیرضا منصوریان با اشتباهات دروازه بان این تیم اظهاراتی را مطرح کرد.

انتظار شکست پرسپولیس مقابل صنعت نفت را داشتید؟

پرسپولیس در شرایطی بازی می‌کرد که میزبانش صنعت نفت بود و این تیم هم با آب و هوای آبادان چندان آشنایی نداشت اما اینها نباید بهانه خوبی برای این شکست باشد. متاسفانه دروازه‌بان پرسپولیس چند بازی است که شرایط خوبی ندارد.

چه کسی باید این مشکل را برطرف کند؟

به اعتقاد من داوود فنایی باید یک مقدار با لک صحبت کند. گل هایی که او می خورد اصلاً روی تاکتیک تیم مقابل نیست. بلکه فقط روی اشتباهات خودش است.

شما سالیان سال است مسابقات پرسپولیس را دنبال می کنید. تاکنون دیده بودید پرسپولیس به این شکل بخورد؟

حقیقت را بگویم خیر! تا به حال ندیده بودم. خیلی عجیب بود. ولی به هر حال ممکن است برای هر دروازه‌بانی پیش بیاید که در طول فصل یا هر چند سال یکبار افت کند. همین‌ها حامد چند سال پیش یک تنه پرسپولیس را به فینال آسیا برد.

حامد لک عمداً گل بخورد باید جوابگو باشد/یحیی روی یک سیستم قفل کند موفق نمی شود/ مگر دیوانه ام سهام پرسپولیس را بخرم؟

به نظر شما این نوع گل خوردن کمی مشکوک نیست؟ برخی می‌گویند لک عمداً گل‌ خورده؟

نمی توان گفت مشکوک بود! این به وجدان خود آدم برمی‌گردد. بعید می‌دانم عمداً گل خورده باشد. اگر هم چنین باشد باید جوابگو باشد. جوابگوی میلیون ها هوادار. ولی بالاخره به نظر می رسید که بیشتر اشتباه کرده است.

با توجه به نزدیکی دربی فکر نمی کنید این وضعیت کمی نگران کننده باشد؟

دربی بازی سختی است و هر فوتبالیستی برای چنین مسابقه‌ای انگیزه‌های دو برابر دارد. حامد لک هم گرچه در این یکی دو بازی آخر اشتباه داشت ولی قطعاً تا دربی به شرایط خوب گذشته برمی گردد. فشار شبکه‌های مجازی و انتقاداتی که در این چند وقته از این دروازه بان شده او را تحت تاثیر قرار داده. امیدوارم فنایی و کادر فنی با تجربه پرسپولیس حامد را هرچه زودتر روبه‌راه کنند.

منصوریان در نشست خبری آخر بازی گفت که با از کار انداختن امیری، ترابی و کمال پرسپولیس را شکست داده است. این راهکار تا چه اندازه در بازی‌های بعد می تواند به ضرر پرسپولیس باشد؟

قطعا منصوریان و تیم آنالیزورش، پرسپولیس را به دقت آنالیز کرده بودند. این سه نفری که اسم بردید ستون‌های پرسپولیس هستند ولی اگر گل‌محمدی بخواهد فقط روی یک پلن قفل کند قطعاً حریفان بعدی هم میتوانند دستش را بخوانند. گل‌محمدی باید روش‌های جایگزینی هم داشته باشد که اگر امیری، ترابی و کمال را بستند بتواند از روش‌های دیگری استفاده کند.

وظیفه کادر فنی پرسپولیس بعد از این باخت چیست؟

یحیی گل محمدی، خود کریم و افشین از بازیکنان با تجربه و بزرگ پرسپولیس هستند که شرایط و بحران‌های به مراتب سخت‌تر از این را پشت سر گذاشته اند. قطعاً ظرف همین روزها تیم را به لحاظ روحی و روانی بالا می آورند چون پرسپولیس به لحاظ فنی هیچ کم و کسری ندارد و همه بازیکنانش در سطح عالی هستند. روحیه تیم خوب شود تمام است. امیدوارم تیم به شرایط ایده‌آل برگردد و آقای درویش هم به جای اینکه دنبال سهام باشد برود و برای باشگاه پول بیاورد.

شما سهام خریدید؟

خیر! مگر دیوانه ام!

چرا؟ با این کار مخالفید؟

آقایان می‌خواهند با فروش سهام بدهی‌های پرسپولیس را بدهند. این روش اصلاً روش خوبی نیست . سهام ساعت به ساعت بالا و پایین می‌شود و فکر می‌کنم فقط می خواستند پول از دست هواداران بگیرند تا یک برگه کاغذ به آنها بدهند.

فکر می کنید این اقدام نقشه ای برای دریافت مجوز سال آینده آسیا باشد؟

شاید هم همین باشد. چون امسال پرسپولیس و استقلال به خاطر بدهی هایشان از آسیا حذف شدند، آمدند و فقط ۱۰ درصد سهام را به فروش گذاشتند تا با این پولی که به دست آوردند بدهی های گذشته را بدهند و مجوز سال آینده را اُکی کنند.