نبی‌الله باقری‌هاپیشکسوت باشگاه پرسپولیس،  در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شکست پرسپولیس در آبادان برابر صنعت نفت اظهار داشت: در این دیدار پرسپولیس بد موقعی گل خورد و این اتفاق ناگهانی شوک بدی را به تیم وارد و باعث شد دقایق زیادی پرسپولیسی ها تمرکز لازم را نداشته باشند.

وی ادامه داد: پرسپولیس در حالی با گل زودهنگام تمرکز خود را از دست داد که در این صحنه اشتباه محرز حامد لک در باز شدن دروازه تیم تاثیر زیادی داشت. دریافت گل زودهنگام باعث شد پرسپولیسی ها حدود 20-30 دقیقه تحت تاثیر قرار گرفته و با تمرکز پایین کار را ادامه دهند.

باقری‌ها در مورد اشتباه لک در صحنه گل اول تصریح کرد: اشتباه در فوتبال اجتناب ناپذیر است اما این نوع اشتباه برای یک دروازه بان می تواند دلایل زیادی از جمله نداشتن رقیب، کاهش تمرکز و بی انگیزگی باشد. لک بداند در چه تیم و در جایگاهی قرار دارد و باید به خودش بیاید. 

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: با وجود اینکه پرسپولیس بازنده بازی بود اما در این دیدار گردش توپ خوبی را در زمین داشت و با تعویض خوب توپ در عمق و عرض دادن به بازی و همین طور برتری عددی در کناره ها حاکم مطلق توپ و میدان بود و اصرار پرسپولیس برای حمله از کناره ها بارها دروازه نفت را  تا آستانه فروپاشی پیش برد اما هرچه قدر پرسپولیس در موقعیت سازی خوب بود، مهاجمان این تیم در ضربات آخر بی دقت عمل کردند تا برتری عددی پرسپولیس در این بازی منجر به برتری نتیجه ای برای این تیم نشود.

مدافع اسبق قرمزها شرایط تیم را در نیمه دوم این گونه تشریح کرد: در نیمه دوم پرسپولیس که با شکست به رختکن رفته بود، هیجان زده و بی محابا در پی جبران گل و به تساوی کشاندن بازی بود و این نوع بازی دقیقا سبک مورد علاقه نفت برای نیمه دوم بود تا آبادانی ها با دفاع و چشم دوختن به ضدحملات به دنبال حفظ برتری خود باشند.

باقری‌ها در خصوص شکست پرسپولیس و تاثیر آن در از دست رفتن قهرمانی برای تیم گل محمدی به خبرنگار برنا گفت: با وجود این باخت هنوز اتفاقی رخ نداده است و با توجه به باقی ماندن 9 بازی و همین طور بازی رو در رو برابر استقلال، جبران 6 امتیاز اختلاف برای پرسپولیس غیرممکن نیست. با وجود شکست در آبادان به نظرم نوع و سبک بازی پرسپولیس برای جبران اختلاف امتیازات ایجاد شده، امیدوار کننده است و تیم می تواند با ادامه این سبک، ریکاوری روحی و همین طور تمرکز بیشتر بازهم شانس قهرمانی داشته باشد.

باقری‌ها که در حال حاضر سرمربی تیم نوجوانان کاوه است و تیمش در دسته یک نوجوانان تهران فعالیت دارد، در مورد شرایط تیمش تصریح کرد: در حال حاضر و در هفته پنجم با 4 پیروزی و یک شکست شرایط خوبی داریم. در آخرین بازی موفق شدیم تیم کیا را با حساب 3 بر یک شکست دهیم و شرایط خوبی را در جدول داشته باشیم.

انتهای پیام//