شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#فولاد#خوزستان

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان:

فولاد مستحق باخت نبود/ به خودمان باختیم

فولاد مستحق باخت نبود/ به خودمان باختیم

اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اگر بازی‌های دیگر را می‌باختیم و مستحق بودیم تا این اندازه ناراحت نبودم اما امروز تیممان مستحق باخت نبود و ما به خودمان باختیم.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام شامگاه یکشنبه در نشست خبری پس از باخت تیمش در مقابل با ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم به گل برسیم اما همین شروع خوب به ما ضربه زد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: بازیکنانم اشتهای پیشرفت و جایگاه بهتر داشتن را از دست دادند، در نیمه نخست در زمانی گل خوردیم که می‌توانستیم گل دوم را بزنیم و اگر گل دوم را می‌زدیم اتفاق خاصی نمی‌افتاد.

نکونام ادامه داد: پس از گل، روی یک پاس ساده بازیکنان و حرکت با توپ به جایی که تیم را به دردسر می‌اندازد، باعث شد تا حریف اعتماد به نفس بگیرد و دو دقیقه بعد از گل ما تحت فشار بودیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: نیمه دوم بهتر شروع کردیم و کنترل بازی دستمان بود و می‌دانستیم که فقط باید پشت تیم حواسمان جمع باشد که اشتباه نکنیم اما متأسفانه روی اشتباه فردی حریف استفاده کرد و به گل رسید.

نکونام در پایان گفت: بعد از آن حریف دفاع کرد تا از گلش محافظت کند و این پایانی بر طلسم فولاد بود. من واقعاً ناراحتم نه به خاطر باخت شاید اگر بازی‌های دیگر را اگر می‌باختیم و مستحق بودیم تا این اندازه ناراحت نبودم اما امروز تیممان مستحق باخت نبود و ما به خودمان باختیم.

وی، مسئولیت این شکست را برعهده گرفت و گفت: ذوب آهن خوب بازی کرد و به آنها خسته نباشید و تبریک می‌گویم اما ما به خودمان باختیم چون با غرور بازی کردیم و مقصرش هم من هستم قطعاً به خاطر اینکه من باید بازیکن را بیدار و آگاه می‌کردم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم ما امروز با غرور بازی کرد و متأسفانه بازی که می‌توانست شرایطمان در جدول را بهتر کند، با شکست همراه شد و سه امتیاز از دست دادیم.