شهر خبر

برگزاری مراسم روز درختکاری به یاد ۵ شهید ورزشکار

برگزاری مراسم روز درختکاری به یاد 5 شهید ورزشکار

مراسم روز درختکاری به یاد پنج شهید ورزشکار به همت سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سازمان ورزش شهرداری تهران مراسم کاشت نهال به یاد پنج شهید ورزشکار وطن را با حضور جمعی از پیشکسوتان و مسئولان شهری و ورزشی برگزار کرد.

همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی و آبخیزداری، مراسم کاشت نهال به یاد شهدای ورزشکار برگزار و هر نهال به همراه یک پلاک به نام‌های مبارک شهدای وطن، مهدی رضایی مجد، سجاد زبرجدی، ابراهیم هادی، سعید خواجه صالحانی و عباس آبیاری در مجموعه سوارکاری آریاسب به زمین نشست.

این آیین که تجلی دیگری از پویش «هر شهید، یک درخت» بود با حضور مدیران شهری و ورزشی و چهره‌های شاخصی همچون میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، محمدی شهردار منطقه 22، آذرمکان مدیر شبکه رادیویی ورزش و پیشکسوتان ورزشی از جمله حسن روشن، مرتضی فنونی‌زاده، محمد مؤمنی، علی خسروی، کوروش برمک، غلامرضا آسترکی و ... برگزار شد.

حسین اوجاقی سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه، برگزاری این آیین را گامی فرهنگی در راستای پاسداشت مقام شامخ شهدا برشمرد که با خون خود، به ایران اسلامی حیاتی جاودانه دادند.

وی با اشاره به 5135 شهید ورزشکار تصریح کرد: پلاک‌گذاری این نهال‌ها به نام شهدا، در واقع کاشت نهال‌های فرهنگی در اذهان همیشه بیدار ملتی است که خود را برای ابد، وامدار آنها می‌داند؛ شهدایی که باور سبزشان برای همیشه به ما و این کشور، زندگی داده است.

انتهای پیام/