به گزارش برنا؛ تیم فوتبال آلومینیوم اراک در جریان هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال ایران برابر میهمانش هوادار یک بر صفر شکست خورد. رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: تیم هوادار خوب تلاش کرد و برنامه آنها این بود پرس کنند و ما دچار اشتباه بشویم. روی همین شیوه هم به گل رسیدند. ما در دو روز گذشته روی سیستم دیگری کار کرده‌ بودیم اما باز هم در بازی تغییر سیستم دادیم. بعد از گلی که خوردیم آنها خوب بازی را حفظ کردند و بازی را باختیم. هر موقع تیم ببرد، برد برای باشگاه و بازیکنان است و مطمئن هستم شرایط برمی‌گردد و من نگران هیچ چیز نیستم. بابت باخت عذرخواهی می‌کنم. گاهی خوب بازی می‌کنیم اما نتیجه نمی‌گیریم و به همین خاطر عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: هوادار در پایین جدول بود و خود را تقویت کرد. ما هم با برگشت بازیکنان مصدوم اوضاع خوبی پیدا می‌کنیم. ما باختیم و باید این موضوع را بپذیریم. امروز واقعا هوادار فوتبال بازی کرد و پرس خوبی انجام داد. باید سعی کنیم از نظر روحی و روانی تیم را برگردانیم و در تمرینات هم روی زمین مناسب کار کنیم تا در بازی آینده جبران کنیم.

او در پاسخ به سوالی درباره اینکه حقوق مدیرعامل باشگاه آلومینیوم ۱۵ میلیون تومان بیشتر شده هم گفت: من نباید درباره این مسائل صحبت کنم. من فقط می‌توانم درباره مسائل فنی صحبت کنم. من همیشه با هیات‌مدیره همراه بوده‌ام.

خطیبی در ادامه گفت: ما از GPS استفاده می‌کنیم و وقتی ببینیم بازیکنی نسبت به قبل افت کرده بازیکن جایگزین را به میدان می‌فرستیم. وقتی از تیمی بازیکن اصلی بازی نمی‌کند شاکله تیم به هم می‌خورد. ما اول برای گل نخوردن وارد زمین شده بودیم چون چند بازیکن را در اختیار نداشتیم و امیدوارم در بازی آینده این مشکل را نداشته باشیم. ما بازیکن خلاق هم داریم و به زمین فرستادیم اما نتوانست کاری که خواسته بودیم را انجام بدهد.

انتهای پیام/