به گزارش برنا؛ محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان، پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: از صمیم قلبم به بازیکنانم خدا قوت می‌گویم. ارزش این مساوی بیشتر از پیروزی بود. تیمی که ۹۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کند، به حریف موقعیت زیادی ندهد و موقعیت ایجاد کند، شایسته تحسین و تقدیر است. باید واقع‌بینانه نگاه کرد و واقعا بازیکنانم زحمت کشیدند و جای خالی بازیکن اخراجی‌مان را پر کردند. اگر تعداد بازیکنان‌مان کامل بود، می‌توانستیم پیروز شویم. تلاش بازیکنانم قابل تقدیر است و امیدوارم این روحیه را در ادامه فصل حفظ کنند.

وی ادامه داد: بازگشت قائم اسلامی‌خواه هم برای من بسیار ارزشمند بود. او از ابتدا شاگرد خودم بود و بعد از پارگی رباط صلیبی خدا را شکر امروز توانست به بازی‌ها برگردد و به نظرم خوب هم بازی کرد. امیدوارم در آینده شاهد درخشش او باشیم. همچنین فراز امامعلی را در وقت‌های تلف شده به زمین فرستادم و با شور و هیجان دقایق پایانی را بازی کرد. بقیه بازیکنان ذخیره هم می‌خواهند به ما کمک کنند و این ارزشمند است.

سرمربی مس رفسنجان در رابطه با زمین ورزشگاه گفت: من یک ناراحتی خیلی شدیدی دارم و فقط می‌توانم بگویم متاسفم. چیز بیشتری نمی‌توانم بگویم و مصلحت نیست بیشتر صحبت کنم. دردهایم را فریاد نمی‌زنم اما به خدا تیم ما نشان داده می‌تواند کارهایی را انجام دهد اما متاسفانه خودمان جلویش را می‌گیریم. من آماده این چالش بودم و دارم مبارزه می‌کنم. متاسفانه نمی‌توانم حرف بزنم و جلوی خودم را گرفتم.

او درباره عملکرد داور این دیدار بیان کرد: آقای مومنی داور خیلی خوبی است اما به نظر من امروز خیلی کارت داد و با سوت‌های مکرر بازی را انداخت. روی کوچک‌ترین برخورد داور سوت می‌زد. ما مجبور بودیم ریتم بازی را به سمت دیگری ببریم چون خیلی سخت بود ۹۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کنیم. به هر حال داوری است و باید خسته نباشید بگوییم اما در یک صحنه به فرشاد محمدی‌مهر کارت داد اما دقیقا همان صحنه که برای حریف اتفاق افتاد را کارت نداد.

ربیعی با بیان این‌که در لیگ برتر هیچ بازی آسانی وجود ندارد، عنوان کرد: همین نفت مسجدسلیمان با تمام وجود می‌آید تا نتیجه بگیرد. از هفته بیست و سوم سال گذشته با سه دفاع بازی می‌کردیم و امروز برای اولین بار مجبور شدیم ۱۰ نفره بازی کنیم. در این بازی از مهاجمان‌مان کم نکردیم و فکر می‌کردیم می‌توانیم گل بزنیم اما به هر حال با تعداد بازیکن کمتر نمی‌شود کاری انجام داد.

انتهای پیام/