شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#وزیر دفاع#فرهنگ

وزیر دفاع: آیین درختکاری، پشتوانه‌ای از علایق ملی و سنت تاریخی مردمان ایران زمین است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: آیین درختکاری، پشتوانه‌ای از علایق ملی و سنت تاریخی مردمان ایران زمین است و غرس نهال در این روز پیروی از فرهنگ ارزشمند اسلامی و تبعیت از سیره نیکان و گذشتگان است که می‌تواند آینده‌ای پر از امید و نشاط را رقم بزند.
خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی وزارت دفاع، آئین غرس نهال در جوار مزار شهدای گمنام ستاد وزارت دفاع همزمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری با حضور امیر سرتیپ محمد رضا آشتیانی و معاون منابع انسانی برگزار شد.

امیرآشتیانی در حاشیه این مراسم، گفت: در آستانه فرا رسیدن بهار طبیعت و به مناسبت روز درختکاری و اشاعه فرهنگ غرس نهال در طبیعت، در این روز، نهال‌های جوان کاشته می‌شوند تا به درختانی نیرومند و سرسبز بدل گردند.

وی با بیان اینکه اهمیت محیط زیست بر کسی پوشیده نیست و نقش آن در حفظ و نگهداری طبیعت و زندگی انسان ها، سلامت و امنیت بسیار مهم است، اظهار داشت: آیین درختکاری، پشتوانه‌ای از علایق ملی و سنت تاریخی مردمان ایران زمین است و غرس نهال در این روز پیروی از فرهنگ ارزشمند اسلامی و تبعیت از سیره نیکان و گذشتگان است که می‌تواند آینده‌ای پر از امید و نشاط را رقم بزند.
 
وزیر دفاع: آیین درختکاری، پشتوانه‌ای از علایق ملی و سنت تاریخی مردمان ایران زمین است
 
 
انتهای پیام/