به گزارش برنا، دیدار تیم های خلیج میناب و شهید زحمتکشان جیرفت برگزار و از سوی محمدحسین سیفی، بازیکن تیم شهید زحمتکشان جیرفت تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور) رخ داد. وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 60 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*دیدار تیم های ستارگان سیمرغ البرز و شرخ پوشان قم برگزار و از سوی آرمین استرکی، بازیکن تیم ستارگان سیمرغ البرز تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال بازیکن تیم حریف رخ داد. وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

سینا شهیدی، سرپرست تیم ستارگان سیمرغ البرز به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه( داور) به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و باید 60 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

تیم سرخ پوشان قم به دلیل داشتن 6 بازیکن اخطاری به پرداخت 60 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم ستارگان سیمرغ البرز به خاطر داشتن 9 بازیکن اخطاری باید 60 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*عبداله دوستی، بازیکن تیم شرهانی دهلران  به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه(دارو) در دیدار برابر استقلال شوش به پرداخت 60 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد.

*مسابقه تیم های آرش کرمانشاه و ایوبی اسپرت گلستان از سری رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال بانوان تا دقیقه 88 برگزار و پس از آن به دلیل اعتراض تیم ایوبی اسپرت گلستان نیمه تمام ماند.

تیم ایوبی اسپرت گلستان به دلیل عدم ادامه مسابقه از دقیقه 88 بازنده اعلام و نتیجه سه بر صفر به سود تیم آرش کرمانشاه اعلام شد. این تیم باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.( این رای از حیث نتیجه قابل تجدید نظر است)

تیم ایوبی اسپرت گلستان به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

سمیه کبیری، مربی تیم ایوبی اسپرت گلستان به دلیل رفتار غیرورزشی و بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و به جریمه نقدی 50 میلیون ریالی محکوم شد.

حصاری، بازیکن تیم ایوبی اسپرت گلستان نیز به خاطر رفتار غیر ورزشی به توبیخ کتبی محکوم شد.

انتهای پیام//