شهر خبر

کلانتری مطرح کرد؛

مصاف سپاهان فجر سرنوشت ساز است/ شادی از بازگشت محرم به سپاهان

مصاف سپاهان فجر سرنوشت ساز است/ شادی از بازگشت محرم به سپاهان

اصفهان- سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی دیدار فردای این تیم مقابل سپاهان را سرنوشت ساز و مهم قلمداد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر کلانتری در نشست خبری قبل از مصاف با سپاهان ضمن ابراز خوشحالی از حضور در اصفهان اظهار داشت: جا دارد مجدداً یاد و خاطره مرحوم محمود یاوری اسطوره فوتبال اصفهان که امروز بازدیدی از مزارش داشتیم را زنده نگه داریم.

وی افزود: من افتخار داشتم که در بازیگری و مربیگری شاگرد یاوری بودم و چیزهای زیادی از او آموختم و خیلی خوشحالم محرم نویدکیا به سپاهان برگشت، به شخصه از رفتن نویدکیا ناراحت بودم کار به مسائل داخلی باشگاه ندارم اما نویدکیا یکی از سرمایه‌های فوتبال ایران است.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی ادامه داد: مصاف فجر و سپاهان یک بازی مهم و سرنوشت ساز برای هر دو تیم است، بالاخره تیم سپاهان را دیده‌ایم و از اول فصل شرایط آنها را بررسی می‌کردیم و بازی قبلی آنها را نیز دیده‌ایم‌.

نقاط ضعف سپاهان را دیده‌ایم

وی تصریح کرد: جا داشت در این دو سه روز تمرین برای بازی روی نقاط ضعف و قوت تیم کار کنیم و در همین راستا روی نقاط ضعف سپاهان کار کردیم و بازی است که از طرف ما و سپاهان جای اشتباه ندارد و هر تیمی در فاز حمله یا دفاع اشتباه داشته باشد برایش گران تمام می‌شود.

کلانتری خاطر نشان کرد: ما خیلی سعی کردیم که سازماندهی دفاعی خودمان را بهبود ببخشیم، همچنین بتوانیم از موقعیت‌هایی که خداراشکر چند هفته است که ایجاد می‌کنیم استفاده کافی را ببریم.

وی در خصوص وضعیت مصدومان و محرومان فجر برای این بازی گفت: طبق معمول گذشته سه بازیکن مصدوم از وضعیت بد چمن حافظیه داریم، که جایگزین این بازیکنان در تمرین عملکرد خوبی داشتند که بتوانند جایگزین‌های خوبی باشند.

خلق موقعیت امیدوار کننده است

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی با اشاره به مشکلات تهاجمی تیمش ادامه داد: تا هفته هفتم-هشتم اتفاقات خوبی برای تیم ما افتاد اما دو مهاجم اصلی خود برای هشت بازی از دست دادیم و باعث شد از بازیکنان غیر تخصصی کناری در این پست استفاده کنیم اما با ایجاد موقعیت تهاجمی وضعیت تیم در حال بهبود است.

وی تاکید کرد: قبلاً مشکل ایجاد موقعیت نیز داشتیم اما در بازی قبلی مقابل پیکان سه چهار موقعیت خیلی خوب داشتیم و می‌توانستیم با پیروزی زمین را ترک می‌کنیم، اما خدا را شکر با ایجاد موقعیت یک پله جلوتر رفتیم.