شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#طارمی#مهدی طارمی

عکس | طارمی باید در پرتغال میلیاردر می‌شد | ستاره ایرانی تبدیل به مهره شانس شد

رسانه پرتغالی به مهارت پنالتی زدن مهدی طارمی واکنش جالبی نشان داد.

طارمی

به گزارش همشهری‌آنلاین، مطبوعات پرتغال ستاره کشورمان را مهره شانس کونسیسائو دانستند و با عباراتی چون «اژدهای واقعی» و «تغییر دهنده سرنوشت پورتو» از طارمی تعریف کردند. مهدی طارمی در دیدار هفته قبل برابر لاتزیو در لیگ اروپا توانست از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کند. او هم‌چنین در جام حذفی نیز این هفته توانست در دیدار حساس برابر اسپورتینگ لیسبون موفق ظاهر شود و پنالتی خود را به گل تبدیل کرد.

نشریه معتبر پرتغالی در همین زمینه به تمجید از مهدی طارمی پرداخت و در زمینه گل کردن پنالتی‌ها از ستاره کشورمان تعریف کرد. رکورد در گزارش خود نوشت: اگر پنالتی‌ها را یک شانس برای رسیدن به جایزه میلیون دلاری بدانیم، مهدی طارمی باید الان میلیاردر می‌شد زیرا او هیچ وقت پنالتی‌ها را از دست نمی‌دهد.

 طارمی از زمان حضور در لیگ پرتغال و پوشیدن پیراهن ریو آوه و در ادامه پیوستن به پورتو توانسته است ۱۴ پنالتی بزند که همه پنالتی‌های خود را به گل تبدیل کرده است تا موفق‌ترین بازیکن از این حیث در لیگ پرتغال باشد. پورتو با درخشش این بازیکن در مسیر قهرمانی در لیگ و جام حذفی قرار دارد و در لیگ اروپا نیز بعد از حذف لاتزیو باید در مرحله بعد برابر لیون فرانسه قرار گیرد.