شهرخبر

اعضای یک باند آدم ربا در شرق استان دستگیر شدند

اعضای یک باند آدم ربا در شرق استان دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از دستگیری چهار نفر از اعضای یک باند فرااستانی آدم ربایی در شرق استان خبر داد.

محمد ضیاالدینی در تشریح جزییات این خبر افزود: در پی ربایش یکی از شهروندان شهرستان بم توسط افرادی اهل و ساکن یکی دیگر از استان های کشور، با ورود جدی دستگاه قضایی  و با استفاده از ظرفیت نیروی انتظامی و به طور خاص پلیس آگاهی استان کرمان و شهرستان بم ۴ نفر از متهمین در استان محل سکونتشان دستگیر و به شهرستان بم منتقل شدند.

این مقام قضایی بیان کرد: شخص ربوده شده هیچ ارتباط قبلی با متهمین نداشته و  متهمین بدون هیچ مبنایی اقدام به ربایش وی نموده اند و  فرد ربوده شده مدت ۴۸ روز در اختیار متهمین بوده است که در نهایت با ورود و پیگیری دستگاه قضایی و مرجع انتظامی موجبات آزادی وی فراهم شد.

ضیاالدینی خاطرنشان کرد: متهمین دستگیر شده با صدور قرار بازداشت موقت به زندان بم معرفی شده اند و پرونده در شعبه دوم بازپرسی بم در حال رسیدگی می باشد و دستگیری و تعقیب سایر متهمین به طور ویژه در دستور کار می باشد.

وی در پایان اظهار داشت: عزم جدی دستگاه قضایی در شرق استان کرمان برخورد جدی و قاطع با بزه آدم ربایی و گروگانگیری می باشد و بر اساس رویه حاکم بر محاکم شهرستان مجازات حبس طولانی مدت بدون اعمال هرگونه تخفیف در مرحله صدور یا اجرای حکم در انتظار این بزهکاران می‌باشد، چرا که اولویت اصلی دادستانی حفظ نظم و امنیت شهروندان می‌باشد.