امین احمدیان، درباره برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم‌ ملی تنیس روی میز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: رقابت‌های انتخابی روز یکشنبه برگزار خواهد شد. البته پیش از این حضور نیما عالمیان و افشین نوروزی در اردوهای تیم‌ ملی با توجه به برگزاری مرحله نخست انتخابی قطعی شده است. 

وی افزود: نوشاد عالمیان هم به دلیل قرار گرفتن در جایگاه مناسب رنکینگ جهانی از سوی کادر فنی مجوز شرکت اردوها را دارد. امیر حسین هدایی نیز با قهرمانی در مرحله اول مسابقات انتخابی، به عضویت تیم ملی درآمده، بنابراین روز یکشنبه شانس آخر برای حضور در اردوهای تیم ‌ملی است. در نهایت پنج بازیکن جواز حضور در اردوها را دریافت خواهند کرد که تا امروز تکلیف چهار عضو مشخص است و قطعا تلاش خواهیم کرد بتوانم به عنوان نفر پنجم پیراهن تیم‌ ملی را به تن کنم. 

احمدیان در ادامه درباره رقابت‌های لیگ برتر توضیح داد: امسال همراه تیم پدافند در رقابت‌های لیگ برتر شرکت کردم. خوشبختانه تا امروز عملکرد قابل دفاعی داشتیم و صدرنشین مسابقات هستیم. همه تلاش ما برای قهرمانی است و امیدوارم اردیبهشت ماه که مرحله نهایی برگزار خواهد شد این اتفاق خوب را رقم بزنیم. 

وی در پایان با اشاره به تحریم ورزش روسیه توسط کشورهای اروپایی اینگونه گفت: جنگ و تجاوز همیشه و در همه‌جای دنیا محکوم است و قطعا کسی از این موضوع دفاع نمی‌کند. ما هم مخالف جنگ و البته برخورد‌های دوگانه دنیا با اتفاق‌های اخیر هستیم. در جریان رقابت‌های جهانی آلمان از رویارویی با ورزشکار اسرائیل خودداری کردم، در سالهای اخیر نیز شاهد این جریان از سوی دیگر ورزشکارانمان بودیم که در حمایت از قدس این کار را انجام دادند ولی کشوری که محروم می‌شد ایران بود. متاسفانه سیاست همیشه به ورزش و به ویژه ورزشکاران آسیب جدی زده است و حالا هم شاهد هستیم که هرگز ورزش به دور از سیاست نبوده است.

انتهای پیام//