شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#اوکراین#سفارت ایران

اطلاعیه سفارت ایران در اوکراین درباره فوت یک تبعه ایرانی

اطلاعیه سفارت ایران در اوکراین درباره فوت یک تبعه ایرانی

سفارت جمهوری اسلامی ایران با اعلام اینکه یک شهروند ایرانی در حوالی شهر «نووایا وادلاگا» در اوکراین دچار نارسایی قلبی شده و درگذشته است، تأکید کرد پیگیری‌های لازم را به‌منظور کسب اخبار تکمیلی درخصوص علت حادثه و تحویل پیکر متوفی صورت خواهد داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سفارت جمهوری اسلامی ایران در اوکراین جمعه شب اطلاعیه‌ای را در خصوص فوت یک تبعه ایرانی در اوکراین منتشر کرد.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در اوکراین، در این اطلاعیه اظهار داشت: متعاقب دریافت خبر فوت یک تبعه ایرانی، سفارت جمهوری اسلامی ایران در اوکراین پس از بررسی منابع خبر و همچنین تماس با پلیس اوکراینی مامور رسیدگی به موضوع، با ابراز تاسف و تاثر فراوان اعلام می دارد تبعه مذکور به نام محمد محسن شوشتریان فرزند نصرالله 51 ساله حین خروج از شهر خارکوف (به همراه دو تبعه دیگر ایرانی و اوکراینی) در حوالی شهر «نووایا وادالاگا» دچار نارسایی قلبی شده و به رغم امداد پزشکی اولیه، جان به جان آفرین تسلیم نموده است.

در ادامه این اطلاعیه تصریح شده است: سفارت جمهوری اسلامی ضمن ابراز تسلیت و همدردی صمیمانه با خانواده و بستگان آن مرحوم، در تلاش است تا ضمن کسب اخبار تکمیلی در خصوص علل حادثه و وضعیت پیکر متوفی، اقدامات مرتبط با این امر را صورت دهد.

انتهای پیام/.