شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#طرح صیانت#فضای مجازی

فراخوان آقاتهرانی به «طلاب» برای «ورود به مطالبه» طرح صیانت از مجلس

فراخوان آقاتهرانی به «طلاب» برای «ورود به مطالبه» طرح صیانت از مجلس

فارس نوشت: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: باتوجه به اینکه زمان بسیار کم است، باید موضوع مدیریت فضای مجازی هرچه زودتر در مجلس پیگیری و به نتیجه برسد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی ظهر امروز در همایش «جهاد تبیین» که در تالار همایش‌های مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) برگزار شد، با بیان اینکه روزی جهاد به صورت نظامی بود و فرصت‌های آن دوره از دست رفته است، گفت: امروز جهاد دیگری به نام جهاد تبیین آغاز شده و اگر دیر حرکت کنیم، دشمنان به اهداف خود که از بین بردن این انقلاب و اسلام است، خواهند رسید.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی، مجلسی انقلابی است عنوان کرد: آیت الله بهجت (ره) به بنده فرموده بودند که «مجلس محل عناوین ثانوی است که برای آن زعیم نظر می‌دهد و تبیین بیانات او برای نمایندگان وظیفه شماست».

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در رابطه با فضای مجازی ابراز کرد: همانطور که در همه کشورهای دنیا برای فضای مجازی برنامه‌ریزی می‌شود، در ایران هم باید این فضا مدیریت شود؛ حتی خود آمریکا با ۲۷۰ ماده برای مدیریت فضای مجازی خود برنامه دارد.

فراخوان آقاتهرانی به «طلاب» برای «ورود به مطالبه» طرح صیانت از مجلس

وی ادامه داد: تبیین ما ضعیف است و زمان هم بسیار کم است و باید موضوع مدیریت فضای مجازی هرچه زودتر در مجلس شورای اسلامی پیگیری شده و به نتیجه برسد.

آقاتهرانی گفت: این مسئله حضور همگان را می‌طلبد، باید با استفاده از فضای مجازی از نمایندگان مجلس و رئیس مجلس شورای اسلامی مطالبه کرد و به آنها شجاعت بخشید؛ طلاب حوزه علمیه باید ورود کنند وگرنه مشکل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: باید همه مردم و مسئولان ایستادگی کنند و در یاری امام زمان (عج) کم‌کاری نشود و همه‌جانبه پشتیبان ولی فقیه باشیم.

۲۱۲۳۱