شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اصفهان#مسکونی#مجتمع#آتش

آتش‌سوزی در مجتمع مسکونی ۶ طبقه در اصفهان

آتش‌سوزی در مجتمع مسکونی ۶ طبقه در اصفهان

سخنگوی آتش نشانی اصفهان از حریق منزل مسکونی در ساختمان ۶ طبقه خبر داد.

به گزارش مشرق، فرهاد کاوه آهنگران با اشاره به حادثه آتش سوزی در اصفهان اظهار داشت: این حادثه در ساعت ۱۲ و ۲۸ دقیقه ظهر امروز به مرکز فرماندهی عملیات آتش‌نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حریق در اتاق خواب واحد مسکونی در طبقه پنجم ساختمان ۶ طبقه رخ داده بود، ادامه داد: نیروهای امدادی از ایستگاه‌های شماره یک، سه، هشت و ۱۴ به همراه نردبان نجات به محل حریق واقع در خیابان نظر میانی جنب خیابان خورشید اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از حضور به موقع خود، توانستند سریعاً اتش را مهار و از سرایت شعله به دیگر واحدها طبقات مسکونی مجاور جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه منزل حادثه دیده خالی از سکنه بود و فردی آسیب ندید اما سه دستگاه خودرویی که زیر پنجره این واحد مسکونی در گذر عمومی پارک شده بود صدمه دید.

کاوه آهنگران اضافه کرد: در این آتش سوزی سرآتشیار موسوی مدیر کشیک، سرآتشیار شیخی و سرآتشیار عزیزی افسران کشیک و سرآتشیار کاوه آهنگران رئیس اداره ارتباطات و آتشیار مجتبی دهقانی افسر آماده واحد تصویر و خبر سازمان نیز حضور داشتند.

منبع: مهر