شهرخبر

محسن یوسفی در گفت و گو با خبر ورزشی:

لطفا تن و بدن هواداران استقلال را نلرزانید/ قلعه نویی و شاگردانش برای جبران ماجرای نیم فصل اول می آیند/ پیروزی بر گل گهر ۸۰ درصد راه قهرمانی است

بازیکن اسبق استقلال گفت: استقلال از هر نظر شایسته‌ترین تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی است. نه در جدول از کسی عقب افتاده و نه شکستی خورده است.

لطفا تن و بدن هواداران استقلال را نلرزانید/ قلعه نویی و شاگردانش برای جبران ماجرای نیم فصل اول می آیند/ پیروزی بر گل گهر ۸۰ درصد راه قهرمانی است
خبرورزشی -

محسن یوسفی در گفتگو با خبر ورزشی، درباره اتفاقات اخیر رخ داده در تیم استقلال، حول محور سربازی بازیکنان این تیم و همچنین بازی آبی‌پوشان مقابل نساجی و دیدار بعدی مقابل گل گهر سیرجان اظهاراتی را مطرح کرد.

وضعیت تیم استقلال با موضوعات سربازی کمی آشفته به نظر می رسد. نظر شما چیست؟

این اتفاقات در قیاس با مسائلی که در سالهای اخیر برای استقلال رخ می‌داد یک موضوع کاملاً قابل حل است. متاسفانه در چند سال اخیر مشکلات مدیریتی به قدری عمیق و بزرگ بود که در نهایت لطمه بزرگی هم به تیم اصلی استقلال می زد. اخراج شبانه وینفرد شفر و یا مسائلی که باعث شد استراماچونی از ایران برود و مشکلات زیاد دیگری از این دست که همواره در نیم فصل دوم تیم استقلال را زمین گیر می کرد.

اما حالا هم یکی از بازیکنان به شدت علیه فرهاد مجیدی و مدیرعامل باشگاه موضع‌گیری کرده؟

سیاوش یزدانی ناراحت است. من بازیکن فوتبال بودم و می‌دانم الان چه انگیزه و انرژی زیادی برای فوتبال بازی کردن دارد. چقدر دوست دارد با تیم ملی به جام جهانی برود و امیدوارم این مشکل حل شود و برود. به همین خاطر نمی‌توان به او خیلی خرده گرفت. اما او باید شرایط استقلال را هم ببیند و بیش از این حرفی نزند.

یعنی سکوت کند و دنبل حقش نباشد؟

او می تواند این مسائل را به شکل دیگری هم بیان کند. مثلاً به باشگاه برود و با خود آقای آجرلو یا فرهاد مجیدی حرف بزند و دلیل اتفاقات اخیر را بداند. ما کنار تیم نیستیم و از دور می توانیم مسائل را قضاوت کنیم ولی آنچه در این وسط مهم است هواداران هستند. گناه میلیون‌ها هوادار استقلال چیست که در این میان باید تن و بدنشان بلرزد. امیدوارم چه سریعتر اوضاع به گونه‌ای رقم بخورد که آرامش دوباره به استقلال برگردد.

به نظر شما با این شرایط استقلال می‌تواند همچنان مدعی قهرمانی باشد؟

چیزی غیر از این مگر ممکن است! استقلال از هر نظر شایسته‌ترین تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی است. نه در جدول از کسی عقب افتاده و نه شکستی داشته. شک نکنید بعد از این لرزش و تلنگر کوچکی که به کل تیم خورد، دوباره استقلال با قدرت به مسیرش ادامه می‌دهد.

بازی با نساجی چطور بود؟

یکی از بازی‌های خوب استقلال را شاهد بودیم که مطمئنا اگر تیمی غیر از نساجی بود، استقلال برنده می شد. به خصوص علیرضا حقیقی که یک تنه جلوی استقلال ایستاد و یک امتیاز برای تیمش گرفت.

بازی بعدی با گل گهر را چطور پیش بینی می کنید؟

بازی خیلی سختی است. چون که گل گهر با انگیزه دو برابر جلوی استقلال می ایستد. هم برای بالا کشیدن خودش در جدول و هم انگیزه های شخصی که بین اعضای این تیم با مسئولان باشگاه استقلال بعد از پرونده شکایت به وجود آمد. تیم امیرخان یک تیم جنگنده، سختکوش، فیزیکی و هجومی است. فکر می‌کنم اگر استقلال این بازی را با برد پشت سر بگذارد ۸۰ درصد مسیرش در راه رسیدن به قهرمانی را طی خواهد کرد.