شهرخبر

دهقانی:‌ تا پایان سال نمی‌توانم برای تراکتور بازی کنم/ امیدوارم ساغلام تیم‌مان را متحول کند

دهقانی:‌ تا پایان سال نمی‌توانم برای تراکتور بازی کنم/ امیدوارم ساغلام تیم‌مان را متحول کند

وینگر تیم فوتبال تراکتور تبریز ابزار امیدواری کرد، سرمربی جدید این تیم شرایط تراکتوری‌ها را دگرگون کند.

رضا دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت مصدومیتش گفت: در بازی با سپاهان بعد از ورود به زمین مصدوم شدم. در آن صحنه سروش رفیعی پایش را روی مچ پایم گذاشت و مچم پیچید. بعد از بازی هم عکس گرفتم که خدا را شکر شکستگی یا ترک دیده نشد، ولی شرایطم طوری است که نمی‌توانم در سه بازی پایانی و تا آخر سال به میدان بروم. البته شاید به بازی با آلومینیوم برسم، ولی فعلاً تمام تمرکزم روی این است که مراحل درمانی را پشت سر بگذارم.

وی در مورد نتایج ضعیف تراکتور و قرار گرفتن این تیم در رده سیزدهم جدول عنوان کرد: خودمان هم بابت کسب این نتایج ناراحتیم و می‌دانیم هواداران از ما چه توقعی دارند. این جایگاه اصلاً شایسته تیم بزرگی مثل تراکتور با این همه هوادار پرشور نیست. امیدوارم حداقل در 10 بازی پایانی و با تغییراتی که در کادر فنی صورت گرفته است، نتایج خوبی گرفته و خودمان را در جدول بالا بکشیم.

دهقانی راجع به حضور ساغلام در تراکتور اظهار داشت: این مربی چند سال قبل هم هدایت تراکتور را بر عهده داشت. من شناخت زیادی از ساغلام ندارم، ولی تعریفش را شنیده‌ام. امیدوارم او تراکتور را متحول کند و نتایجی بگیریم که باعث خوشحالی هواداران شود.

انتهای پیام/