مهدی نصرتی بازیگر سینما و تئاتر که در چهلمین جشنواره فیلم فجر برای دومین همکاری‌اش با امیرعباس ربیعی در فیلم «ضد» حضور داشت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، درباره تفاوت دو کاراکتر فیلم‌های «لباس شخصی» و «ضد» گفت: یاسر فیلم «لباس شخصی» فردی مصمم و مطمئن بود. در او هیچ شکی وجود نداشت ولی سعید فیلم «ضد» اینگونه نیست و در او شک و تردیدهای زیادی وجود دارد.

نصرتی خاطرنشان کرد: دو کاراکتر «ضد» و «لباس شخصی» تفاوت‌های بسیاری دارند اما یکی از این تفاوت‌ها در همین خصیصه شک و اطمینان است. شخصیت من در «لباس شخصی» فردی راسخ و مطمئن بود اما در «ضد» سعید فردی است که دچار تناقضات بسیار است؛ او با خودش هم رو راست نیست و برخی مواقع برای جدایی از سازمان اقدام می‌کند و بعد با اتفاقاتی به سازمان برمی‌گردد ولی یاسر «لباس شخصی» به هیچ‌وجه اینگونه نیست.

این بازیگر در ادامه درباره محصول نهایی فیلم سینمایی «ضد» گفت: بازیگر همیشه ایده‌هایی دارد، کارهایی مقابل دوربین انجام داده که انتظار دارد همه آن‌ها دیده شوند و به هر حال در نهایت کارگردان و تهیه‌کننده هستند که تصمیم می‌گیرند و شاید در تدوین نهایی خیلی از سکانس‌هایی که در آن ایفای نقش کرده‌اید حذف شود و بخشی از زحمات شما از بین برود.

وی افزود: در فیلم «ضد» هم تا حدی این اتفاق رخ داد و شاید من از این بابت حسرت بخورم و با خود بگویم که کاش هر آنچه که در مقابل دوربین ایفا کرده‌ام بود و دیده می‌شد اما شاید این تصمیم درستی باشد که کارگردان گرفته و برای کنترل زمان فیلم حذفیاتی در نظر گرفته است. این اتفاق در عرصه بازیگری مسئله‌ای گریزناپذیر است و امیدوارم به هر شکل محصول نهایی که اکران می‌شود مورد پسند مخاطبان قرار بگیرد و مردم هم از این فیلم استقبال کنند.

انتهای پیام //