شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#اصلاح‌طلبان

عضو هیات رئیسه مجلس دهم:

اصلاح‌طلبان 30 سال بی‌نتیجه انتظار چراغ سبز آمریکا را کشیدند

عضو هیات رئیسه مجلس دهم گفت: اصلاح طلبان در طول سال‌های پس از انقلاب 30 سال امور اجرایی کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌ در دست داشتند و در طول این 30 سال همواره منتظر چراغ سبز آمریکا بودند که هرگز هم چراغ سبزی از سوی آمریکا به آنها نشان داده نشد.

اعتمادآنلاین|

اکبر رنجبرزاده عضو هیات رئیسه مجلس دهم  گفت: دولت قبل تمام فرصت‌ها و توان داخلی کشور معطل برجام گذاشته و منوط به این توافق شده بود.

به گزارش فارس، وی افزود: منوط کردن معیشت مردم و اقتصاد کشور به نتایج مذاکرات و توافق با کشورهای خارجی کاری اشتباه است و باید اینها هر یک مسیر مستقلی را‌‌‌‌‌‌‌‌ طی کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس دهم اظهار داشت: ما نباید فرصت‌های کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌ معطل برجام کنیم و همانطور که به مذاکره با طرف‌ مقابل می‌پردازیم در داخل هم به ساماندهی نیروهای توانمند وکارآمد مشغول باشیم.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: در کنار مذاکرات با غربی‌ها باید ارتباط با کشورهای همسایه و منطقه را‌‌‌‌‌‌‌‌ نیز فراموش نکنیم و در دستورکار قرار دهیم و ارتباطات اقتصادی خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ با این کشورها و کشورهای دیگر گسترش دهیم.

وی افزود: اصلاح طلبان در طول سال‌های پس از انقلاب 30 سال امور اجرایی کشور را‌‌‌‌‌‌‌‌ در دست داشتند و در طول این 30 سال همواره منتظر چراغ سبز آمریکا بودند که هرگز هم چراغ سبزی از سوی آمریکا به آنها نشان داده نشد.

عضو هیات رئیسه مجلس دهم اظهار داشت: واقعیت این است که طرف مقابل در برجام از طریق این توافق به دنبال تضعیف جمهوری اسلامی است و ما نباید پیشرفت خودمان را‌‌‌‌‌‌‌‌ منوط به این توافق کنیم و رویه اشتباه سال‌های قبل را‌‌‌‌‌‌‌‌ در این باره تکرار کنیم.